Software Electronic Gaming Machine

Croatian translation: Programski upravljan automat za igre na sreću

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Software Electronic Gaming Machine
Croatian translation:Programski upravljan automat za igre na sreću
Entered by: Ivan Dimoski

08:25 Oct 30, 2020
English to Croatian translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Software Electronic Gaming Machine
Nema nekog dodatnog konteksta. Pretpostavljam da se radi o celoj vrsti/tipu uređaja/aparata za elektronsko organiziranje igara na sreću pa mi je potreban adekvatni naziv na hrvatskom.
Hvala na pomoći
Ivan Dimoski
Macedonia (FYROM)
Automat za igre na sreću
Explanation:
Službeni naziv.
Selected response from:

maherica
Croatia
Grading comment
Hvala vam!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Automat za igre na sreću
maherica
3Stroj za računalne elektroničke video igre
Ninoslav Matijevic
3programirani elektonički uređaj za igre na sreću
milena beba
2Programirani elektronski kokcarski automat
Andrej Furlan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Programirani elektronski kokcarski automat


Explanation:
Pretpostavljam da sa "software" u nazivu želi istaknuti da to nije kockarski automat koji samo radi na struju, nego da je i upravljan sa mikroprocesorom, odnosno kompjuterom. U tom slučaju za takav automat se mora programirati (napisati odgovarajući kompjuterski program) koji ga upravlja. Najbolji odgovarajući Hrvatski termin u tom kontekstu je "programiran".
Eventualno bi kao alternativa moglo biti "Softverski upravljan kockarski automat", međutim mislim da je prva opcija koju sam predložio mnogo bolja u duhu Hrvatskog jezika.

Andrej Furlan
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
software electronic gaming machine
programirani elektonički uređaj za igre na sreću


Explanation:
Programirani elektonički uređaj/automat za igre na sreću

Programski upravljan elektonički uređaj/automat za igre na sreću
https://www.zakon.hr/z/315/Zakon-o-igrama-na-sreću (Čl. 9)



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-10-30 11:58:25 GMT)
--------------------------------------------------

... elektronički

milena beba
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
software electronic gaming machine
Stroj za računalne elektroničke video igre


Explanation:
U analizi industrije video igara, obično se koristi opis - Strojevi ili platforme za elektroničke video igre, koji uključuju zajednička i osobna računala. Na osnovu toga lako je sklopiti naziv: Stroj za računalne elektroničke video igre.

https://core.ac.uk/download/pdf/299373836.pdf

https://core.ac.uk/download/pdf/199709847.pdf


Ninoslav Matijevic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Automat za igre na sreću


Explanation:
Službeni naziv.

Example sentence(s):
  • (3) Automati za igre na sreću ne mogu biti u uporabi ako im kontrolni uređaji uplate, isplate, programske ploče, igre te dijelovi koji utječu na rezultat igre nisu plombirani.

    https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2002_07_83_1360.html
    https://www.porezna-uprava.hr/HR_porezni_sustav/Stranice/naknada_priredjivanje_automati.aspx
maherica
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7
Grading comment
Hvala vam!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search