Wild Card

Croatian translation: pozivnica

17:21 Aug 19, 2015
English to Croatian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: Wild Card
Radi se o natjecanju u pjevanju. Svi natjecatelji sudjeluju u pjevačkim dvobojima, a na kraju tri natjecatelja koji pobijede u dvobojima idu u polufinale. Svi ostali poraženi natjecatelji imaju priliku za još jedan okršaj da osvoje Wild Card, odnosno četvrto mjesto u polufinalu. E sad, džoker ili džoker karta mi ne odgovara kontekstu, trebam smisliti nešto kratko i da odgovara kontekstu. Hvala svima na pomoći.
Maja Pericic
Croatia
Croatian translation:pozivnica
Explanation:
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search_by_id&id=f15m...
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2pozivnica
Gordana Podvezanec
3Karta spasa,
Neraa


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wild card
pozivnica


Explanation:
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search_by_id&id=f15m...

Gordana Podvezanec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
13 hrs
  -> hvala

agree  ipv: ili "posebna pozivnica": Organizacijski odbor može dodijeliti najviše 3 Posebne pozivnice (Wild card) plivačima iz Hrvatske.
1 day 22 hrs
  -> hvala

7 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wild card
Karta spasa,


Explanation:
Pošto prema opisu showa Wild Card zvuči kao zadnja prilika ne mogu se sjetiti boljeg opisa od džokera stoga se nadam da će ovo pomoći.

Neraa
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search