Walachian Plain

Croatian translation: valahijska ravan

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Walachian Plain
Croatian translation:valahijska ravan
Entered by: Gordana Podvezanec

16:51 Jun 17, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Science - Geography / geography
English term or phrase: Walachian Plain
Ravnica u Rumunjskoj
Pike
Croatia
valahijska ravan
Explanation:
Misljenja
... Oni su slični Rumunima, ali ipak različitog identiteta. Postoji velika
oblast u Rumuniji koja se zove Valahija gde ih i ima najviše. ...
www.doinasound.com/Misljenja.htm -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:16:07 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.traveljournals.net/countries/map.asp?c=ro37548

Istorija Homolja, Vlasi
... pala je pod tursku vladavinu. Druga vlaška oblast, poznata kao Mala Valahija
(odnosno Mala Vlaška), prostirala se u Aetoliji i Akarnaniji. ...
www.homolje.co.yu/vlah_geneza.htm - 14k - Cached - Similar pages



dakle može biti ili Vlaška ili Valahijska ravan


--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:16:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Vlasi

Porijeklo rijeci je njemacko - \"Valah\" - i znaci Rimljanin,Roman - Odnosno podanik Rimskog carstva.

Za pridosle Slavene su svi stanovnici ovog prostora bili jednostavno Romani i drugacije nazvano Vlasi. U srednjem vjeku se znacenje rijeci postepeno mijenja i Vlasi postaju ostaci starosjedilaca koji su se povukli na planine. Tad sinonim za Vlahe postaju stocari po planinama. Takodjer stanovnici Dalmacije, posebice Dubrovnika i zaledja se jos dugo nazivaju Vlasima. Vremenom se Vlasi slaveniziraju, primaju slavenski jezik i slavenska imena, i rasipaju se u sve vjerske konfesije.

Poslije formiranjem nacija i naroda, vjerski faktor postaje osnovni i nekadasnji Vlasi postaju po vjerskom kljucu i Srbi,Hrvati,Bosnjaci.

Za vrijeme turske carevine je dosao izvjestan broj Vlaha i Cincara sa ostalh prostora Balkana i iz Rumunije. Oni su se takodjer stopili u slavensku masu. Danas se pogresno interpretira da su Vlasi samo Srbi, i to je samo zbog stereotipa Srba kao iskljucivo seljackog stanovnistva. U stvarnosti pripadnici svih nacija i konfesija u Bosni zive takodjer i po planinama i antropologija je davno dokazala da ne pripadaju slavenskoj rasi.

U stvarnosti Vlasi su se stopili u slavensku masu i rasuli u sve tri danasnje nacije i konfesije. Porijeklo potomaka bosanskih Vlaha je iskljucivo starosjedilacko i nema veze sa Slavenima. Porijeklo Vlaha nije iskljucivo Rumunsko, ali danasnji Rumuni i nekadasnji Vlasi imaju isti korijen pa se pogresno interpretira kao dosljaci iz Rumunije. Izvjestan broje se u noviej vrijeme doselio iz Vlaske nizije, ali ponavljam Vlasi kroz citavu historiju svog postojanja na nasim krajevima imaju prvenstveno starosjedilacko porijeklo.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:17:23 (GMT)
--------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
U Srbiji su Vlasi nacionalna manjina i smatra se da je taj narod potekao od Rumuna. Oni imaju svoj jezik i obicaje. Jezik je neka mesavina srpsko-rumunskog. Zive u istocnoj Srbiji oko Dunava i nesto nize
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala najljepša!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1valahijska ravan
Gordana Podvezanec
5Vlaška
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Vlaška


Explanation:
U Rumunjskoj postoji pokrajina Vlaška

Ravnica bi se mogla zvati: Vlaško Polje - toga ima i u Srbiji

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:09:15 (GMT)
--------------------------------------------------

ima i Vlaška nizija vidi pod

http://www.rastko.org.yu/arheologija/srejovic/dsrejovic-bron...


    Reference: http://www.sedmica.co.yu/209/kultura.htm
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
valahijska ravan


Explanation:
Misljenja
... Oni su slični Rumunima, ali ipak različitog identiteta. Postoji velika
oblast u Rumuniji koja se zove Valahija gde ih i ima najviše. ...
www.doinasound.com/Misljenja.htm -

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:16:07 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.traveljournals.net/countries/map.asp?c=ro37548

Istorija Homolja, Vlasi
... pala je pod tursku vladavinu. Druga vlaška oblast, poznata kao Mala Valahija
(odnosno Mala Vlaška), prostirala se u Aetoliji i Akarnaniji. ...
www.homolje.co.yu/vlah_geneza.htm - 14k - Cached - Similar pages



dakle može biti ili Vlaška ili Valahijska ravan


--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:16:54 (GMT)
--------------------------------------------------

Vlasi

Porijeklo rijeci je njemacko - \"Valah\" - i znaci Rimljanin,Roman - Odnosno podanik Rimskog carstva.

Za pridosle Slavene su svi stanovnici ovog prostora bili jednostavno Romani i drugacije nazvano Vlasi. U srednjem vjeku se znacenje rijeci postepeno mijenja i Vlasi postaju ostaci starosjedilaca koji su se povukli na planine. Tad sinonim za Vlahe postaju stocari po planinama. Takodjer stanovnici Dalmacije, posebice Dubrovnika i zaledja se jos dugo nazivaju Vlasima. Vremenom se Vlasi slaveniziraju, primaju slavenski jezik i slavenska imena, i rasipaju se u sve vjerske konfesije.

Poslije formiranjem nacija i naroda, vjerski faktor postaje osnovni i nekadasnji Vlasi postaju po vjerskom kljucu i Srbi,Hrvati,Bosnjaci.

Za vrijeme turske carevine je dosao izvjestan broj Vlaha i Cincara sa ostalh prostora Balkana i iz Rumunije. Oni su se takodjer stopili u slavensku masu. Danas se pogresno interpretira da su Vlasi samo Srbi, i to je samo zbog stereotipa Srba kao iskljucivo seljackog stanovnistva. U stvarnosti pripadnici svih nacija i konfesija u Bosni zive takodjer i po planinama i antropologija je davno dokazala da ne pripadaju slavenskoj rasi.

U stvarnosti Vlasi su se stopili u slavensku masu i rasuli u sve tri danasnje nacije i konfesije. Porijeklo potomaka bosanskih Vlaha je iskljucivo starosjedilacko i nema veze sa Slavenima. Porijeklo Vlaha nije iskljucivo Rumunsko, ali danasnji Rumuni i nekadasnji Vlasi imaju isti korijen pa se pogresno interpretira kao dosljaci iz Rumunije. Izvjestan broje se u noviej vrijeme doselio iz Vlaske nizije, ali ponavljam Vlasi kroz citavu historiju svog postojanja na nasim krajevima imaju prvenstveno starosjedilacko porijeklo.



--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-17 17:17:23 (GMT)
--------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
U Srbiji su Vlasi nacionalna manjina i smatra se da je taj narod potekao od Rumuna. Oni imaju svoj jezik i obicaje. Jezik je neka mesavina srpsko-rumunskog. Zive u istocnoj Srbiji oko Dunava i nesto nize

Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala najljepša!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  alz: u skoli smo govorili o Vlaskoj dolini, a ne o Valahijskoj ravni, kao mjestu porijekla Vlaha (Cincara, Morlaka, Aromuna....)
15 hrs
  -> slazem se ali postoji i ova varijanta s kojom sam se doduse i ja prvi put srela ali mi ju je potvrdio kolega geograf

agree  Franka72
14 days
  -> HVALA




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search