choropleth map

Croatian translation: koropletna karta / površinski kartogram

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:choropleth map
Croatian translation:koropletna karta / površinski kartogram
Entered by: A.Đapo

11:10 Sep 6, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Science - Geography / Location-based promotions
English term or phrase: choropleth map
stoji samo
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
koropletna karta / površinski kartogram
Explanation:
površinski kartogram ili koropletna karta na kojoj su pojave ili stanja prikazani unutar raznih teritorijalnih, najčešće administrativnih jedinica s pomoću stupnjevito diferenciranih tonova jedne boje, s pomoću više boja ili s
pomoću površinskih uzoraka
Selected response from:

Darko Pauković
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2koropletna karta / površinski kartogram
Darko Pauković
4osjenčana karta
Davor Ivic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
osjenčana karta


Explanation:
https://www.google.hr/search?q=osjenčana karta&oq=osjenčana ...

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
koropletna karta / površinski kartogram


Explanation:
površinski kartogram ili koropletna karta na kojoj su pojave ili stanja prikazani unutar raznih teritorijalnih, najčešće administrativnih jedinica s pomoću stupnjevito diferenciranih tonova jedne boje, s pomoću više boja ili s
pomoću površinskih uzoraka


    https://bib.irb.hr/datoteka/483874.diplomski_rad.pdf
Darko Pauković
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: https://www.pmf.unizg.hr/_download/repository/Kartografija_2...
20 hrs
  -> Hvala!

agree  Mira Stepanovic
7 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search