extraordinary renditioning

Croatian translation: posebno izručenje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:extraordinary renditioning
Croatian translation:posebno izručenje
Entered by: Vladimir Mavar (X)

07:09 Sep 20, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / international interrogation laws
English term or phrase: extraordinary renditioning
Praksa preseljavanja osumnjičenika u inozemstvo poradi ispitivanja (a ponekad i mučenja), tako da su zakoni prvobitne zemlje neprimjenjivi. Osumnjičenika se predaje autoritetima ove druge zemlje na ponekad neizvjesno zadržavanje odnosno detenciju te ispitivanje. "Rendition" doslovno znači "prijevod", ali postoji još jedno značenje na engleskom.

http://www.macmillandictionary.com/MED-Magazine/October2005/...

http://en.wiktionary.org/wiki/renditioning

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A18709-2005Mar...

http://www.indymedia.ie/article/73574


Izvanredno kršenje ljudskih prava ratnih zatočenika?
Vladimir Mavar (X)
posebno izručenje
Explanation:
rendition
Also: renditioning
The practice of capturing a criminal suspect and handing them over to the authorities of a different country for interrogation or imprisonment. http://www.babylon.com/definition/render/Czech?uil=English

ako je to isto sto i special extradition... onda...
Ne postoji dogovor o izručenju između Kanade i Kine, ali kanadski sud može zahtijevati posebno izručenje. Od Interpola se također može tražiti da uhiti zločince. http://www.falungong-bih.net/izvjestaji/2004-07-31-Kanadski-...


ali posebno izručenje nekim tajnim zatvorima za mučenje ili ispitivanje tako nešto ... nešto primitivno u svakom slučaju


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-09-20 20:50:19 GMT)
--------------------------------------------------

Storia militare - Wikipedia... per arrivare ai discussi casi di extraordinary rendition dei nostri giorni: ... delle catture illegali di sospetti terroristi (extraordinary rendition) ...
it.wikipedia.org/wiki/Storia_militare - 114k - Spremljeno - Slične stranice

http://en.wikipedia.org/wiki/Extraordinary_rendition
znaci ilegalna uhicenja ljudi za koje postoje sumnja da su teroristi... sto rade uglavnom tajne sluzbe...



--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-09-20 21:01:19 GMT)
--------------------------------------------------

Slovenci kazu "izvanredna predaja".. .sto je isto tako blizu prijevodu jer rendition znaci i predaja...

Mi ne mučimo,” je rekel torej v času, ko je razkritje, da je tudi EU del Busheve globalne mučilnice, del Bushevega globalnega gulaga, streslo evropske vlade - in jih spravilo v tako hudo zadrego, da so takoj vse zanikale. Nobena EU vlada ni hotela nič vedeti o kakršnemkoli asistiranju pri “izrednih predajah” (extraordinary rendition), pri Bushevem lifranju “teroristov” in podobnih “izrednih tovorov” v dežele, ki so kombinacije Guantanama in Abu Grajba http://www.mladina.si/tednik/200550/clanek/nar--zda-marcel_s...
Selected response from:

alen botica
Grading comment
Hvala vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4posebno izručenje
alen botica
3prijevoz osumnjičenih izvan SAD, njihovo ispitivanje i mučenje
Ariana Koši
3(iz)vanredni iskaz, vanredna esktradicija
Dragomir Kovacevic
2izvanredni iskaz pod prisilom
Proofreader HR


Discussion entries: 1





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(iz)vanredni iskaz, vanredna esktradicija


Explanation:
rendition dolazi od "reddition", sve skupa od glagola: render, tj. pružati, iskazivati, interpretirati. Recimo: vanredni iskaz? Može značiti i eskradiciju. Niste naveli rečenicu. Lako je moguće da se radi i o ekstradiciji.


    Webster's Third International Dictionary
Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
izvanredni iskaz pod prisilom


Explanation:
možda...

Proofreader HR
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prijevoz osumnjičenih izvan SAD, njihovo ispitivanje i mučenje


Explanation:
mislim da jedino opis dolazi u obzir

http://voanews.com/bosnian/archive/2005-12/2005-12-23-voa8.c...
okviru CIA-inog programa nazvanog ”extraordinary rendition“, koji se sastoji od hvatanja osumnjičenika za terorizam i njihovog isljedjivanja u zatvorima izvan Sjedinjenih Država.

http://www.voanews.com/croatian/archive/2005-12/2005-12-27-v...
2005. godina ostat će upamćena i po tome što je u engleski jezik ušao termin ‘rendition’ koji se odnosi na praksu prebacivanja zatočene osobe iz zemlje u zemlju, u potrazi za lokacijom gdje se mogu koristiti oštrije istražne metode.

http://glasislama.blogger.ba/arhiva/2006/04
prijevoz osoba osumnjičenih za terorizam u zemlje u kojima su ih mogli ispitivati i zlostavljati.

Ariana Koši
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
posebno izručenje


Explanation:
rendition
Also: renditioning
The practice of capturing a criminal suspect and handing them over to the authorities of a different country for interrogation or imprisonment. http://www.babylon.com/definition/render/Czech?uil=English

ako je to isto sto i special extradition... onda...
Ne postoji dogovor o izručenju između Kanade i Kine, ali kanadski sud može zahtijevati posebno izručenje. Od Interpola se također može tražiti da uhiti zločince. http://www.falungong-bih.net/izvjestaji/2004-07-31-Kanadski-...


ali posebno izručenje nekim tajnim zatvorima za mučenje ili ispitivanje tako nešto ... nešto primitivno u svakom slučaju


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-09-20 20:50:19 GMT)
--------------------------------------------------

Storia militare - Wikipedia... per arrivare ai discussi casi di extraordinary rendition dei nostri giorni: ... delle catture illegali di sospetti terroristi (extraordinary rendition) ...
it.wikipedia.org/wiki/Storia_militare - 114k - Spremljeno - Slične stranice

http://en.wikipedia.org/wiki/Extraordinary_rendition
znaci ilegalna uhicenja ljudi za koje postoje sumnja da su teroristi... sto rade uglavnom tajne sluzbe...



--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-09-20 21:01:19 GMT)
--------------------------------------------------

Slovenci kazu "izvanredna predaja".. .sto je isto tako blizu prijevodu jer rendition znaci i predaja...

Mi ne mučimo,” je rekel torej v času, ko je razkritje, da je tudi EU del Busheve globalne mučilnice, del Bushevega globalnega gulaga, streslo evropske vlade - in jih spravilo v tako hudo zadrego, da so takoj vse zanikale. Nobena EU vlada ni hotela nič vedeti o kakršnemkoli asistiranju pri “izrednih predajah” (extraordinary rendition), pri Bushevem lifranju “teroristov” in podobnih “izrednih tovorov” v dežele, ki so kombinacije Guantanama in Abu Grajba http://www.mladina.si/tednik/200550/clanek/nar--zda-marcel_s...


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/renditioning
    Reference: http://www.babylon.com/definition/render/Czech?uil=English
alen botica
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala vam.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search