Record review

Croatian translation: uvid u evidenciju

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Record review
Croatian translation:uvid u evidenciju
Entered by: Davor Ivic

22:54 Feb 3, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / Vize
English term or phrase: Record review
Dear Mr. XXX
This is in response to your request regarding a Record Review.
Opet se pitam ima li standardan prijevod
Davor Ivic
Croatia
uvid u evidenciju
Explanation:
tako se kod nas navodi u uvjerenjima o nekažnjavanju, da se uvidom u kaznenu ili prekršajnu evidenciju ne nalaze podaci o... dotične osobe
Selected response from:

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3uvid u evidenciju
Kolumbina Benčević Tomljanović
4potvrda (uvjerenje) o nekažnjavanju
Ratko Rebic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
record review
potvrda (uvjerenje) o nekažnjavanju


Explanation:
U nas ju tako nazivaju. Opet, iz oskudnog konteksta, vjerujem da se na to misli.

Potvrda o nekažnjavanju dokument je koji izdaje Ministarstvo pravosuđa, a njime se potvrđuje da osoba, prema podacima iz kaznene evidencije, nije osuđivana.

Potvrda o nekažnjavanju i ovjereni prijevod iste izdaje se u svrhu ostvarivanja prava u stranoj državi, najčešće u postupku dobivanja vize, dozvole boravka, radne dozvole, stipendije ili zaposlenja u inozemstvu.
http://www.lingua-soft.hr/sudski-tumac/prijevod-potvrde-o-ne...

Note: a personal record review cannot be requested for another person in order to determine if that person has a criminal history.
http://www.criminaljustice.ny.gov/ojis/recordreview.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-02-04 01:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

Pronašao sam da se još jedna potvrda traži za dobivanje vize: Potvrda o osuđivanosti.
http://photos.state.gov/libraries/croatia/115582/PDFs/Uvjere...

Jedna se traži od kaznenog, a druga od prekršajnig suda. O kojoj se u vašem slučaju, prepuštam našim stručnjacima pravnicima :)
http://www.legalis.hr/forum/showthread.php/71880-Potvrda-o-o...

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
record review
uvid u evidenciju


Explanation:
tako se kod nas navodi u uvjerenjima o nekažnjavanju, da se uvidom u kaznenu ili prekršajnu evidenciju ne nalaze podaci o... dotične osobe

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Branka Ramadanovic
12 mins
  -> hvala, kolegice!

agree  Domagoj
4 hrs
  -> hvala lijepa!

agree  sazo
7 hrs
  -> hvala, Sandra!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search