criminal history

Croatian translation: podaci u kaznenoj evidenciji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:criminal history
Croatian translation:podaci u kaznenoj evidenciji
Entered by: Davor Ivic

22:56 Feb 3, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / Vize
English term or phrase: criminal history
povijest kažnjavanja ili (nekažnjavanja), kaznena povijest?
Davor Ivic
Croatia
podaci u kaznenoj evidenciji
Explanation:
našim se uvjerenjem o nekažnjavanju potvrđuje da o dotičnoj osobi nema podataka u kaznenoj evidenciji, ali doista može izričaj ovisiti o kontekstu
Selected response from:

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5podaci u kaznenoj evidenciji
Kolumbina Benčević Tomljanović
4 +3policijski/kriminalni dosje
LogosART
4 +1(...da li je osoba) osuđivana
Ratko Rebic


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
policijski/kriminalni dosje


Explanation:
policijski/kriminalni dosje

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Branka Ramadanovic
8 hrs
  -> Hvala na reakciji! Lijep pozdrav!

agree  Nives
23 hrs
  -> Thanx a lot! Kind regards!

agree  zoe1
1 day 13 hrs
  -> Zahvaljujem! Pozdrav!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(...does person has a) criminal history
(...da li je osoba) osuđivana


Explanation:
Opet ovisi o kontekstu. Ako se radi o molbi za dobivanje vize, može se koristiti i ovaj izraz. Čisto zbog stilske ljepote :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-02-04 01:40:33 GMT)
--------------------------------------------------

Potvrda o nekažnjavanju dokument je koji izdaje Ministarstvo pravosuđa, a njime se potvrđuje da osoba, prema podacima iz kaznene evidencije, nije osuđivana.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2014-02-04 01:41:12 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lingua-soft.hr/sudski-tumac/prijevod-potvrde-o-ne...

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kolumbina Benčević Tomljanović: s time da neosuđivanje ne pokriva područje postupka koji još traje, kad je podignuta optužnica, ali nije izrećena pravomoćna presuda
6 hrs
  -> Hvala za agree i pojašnjenje!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
podaci u kaznenoj evidenciji


Explanation:
našim se uvjerenjem o nekažnjavanju potvrđuje da o dotičnoj osobi nema podataka u kaznenoj evidenciji, ali doista može izričaj ovisiti o kontekstu

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ratko Rebic
30 mins
  -> hvala!

agree  Domagoj
3 hrs
  -> hvala, kolega!

agree  Radmila Sobacic
5 hrs
  -> hvala lijepa!

agree  sazo
7 hrs
  -> hvala, Sandra!

agree  zoe1
1 day 4 hrs
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search