Probation Client

Croatian translation: osoba na uvjetnoj slobodi / uvjetno osuđena osoba

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Probation Client
Croatian translation:osoba na uvjetnoj slobodi / uvjetno osuđena osoba
Entered by: Davor Ivic

23:29 Feb 3, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / Vize
English term or phrase: Probation Client
odnosi se na podnositelja zahtjeva
Davor Ivic
Croatia
osoba na uvjetnoj slobodi / uvjetno osuđena osoba
Explanation:
"probation client" je osuđenik na uvjetovanoj i nadziranoj slobodi kao što je rekao kolega (ili kolegica) iz R&S.
Može biti osoba uvjetno osuđena ili osuđena osoba koja je nakon izvjesnog vremena puštena iz zatvora na uvjetovanoj slobodi...
Treba provjeriti kontekst i naravno o kojem se pravnom sustavu radi?
Selected response from:

Daniel Mihailovic
France
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2podnositelj zahtjeva na uvjetnoj osudi
Radmila Sobacic
4 +1klijent probacije (ili probacijske službe)
Ratko Rebic
3osoba na uvjetnoj slobodi / uvjetno osuđena osoba
Daniel Mihailovic


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
probation client
klijent probacije (ili probacijske službe)


Explanation:
Bez šireg konteksta, vjerujem da se želi vidjeti da li je podnositelj vize na probaciji.

Što je probacija?
uvjetovana i nadzirana sloboda počinitelja kaznenog djela tijekom koje probacijski službenici provode postupke usmjerene na smanjenje rizika da počinitelj ponovi kazneno djelo.

Tko su klijenti probacijske službe?
•Osobe uključene u probaciju – okrivljenici, osuđenici, zatvorenici s vrlo raznolikim poteškoćama:...
http://www.pravo.unizg.hr/_download/repository/PROBACIJA.ppt

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2014-02-03 23:56:02 GMT)
--------------------------------------------------

Postoji i opcija:

osoba koja traži i/ili koristi probacijske usluge

SOURCE:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku FILOZOFSKI FAKULTET

ZBORNIK RADOVA S
III. ZNANSTVENO-STRUČNOG SKUPA POSVEĆENOG PITANJIMA NASILJA
PSIHOSOCIJALNI ASPEKTI NASILJA U SUVREMENOM DRUŠTVU – IZAZOV OBITELJI, ŠKOLI I ZAJEDNICI (2010.)
http://web.ffos.hr/psihologija/damtoteke/Psihosocijalni_aspe...

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  LogosART
10 mins
  -> Thanks!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
probation client
podnositelj zahtjeva na uvjetnoj osudi


Explanation:
Uvjetna osuda je kaznenopravna sankcija koja se kao mjera upozorenja sastoji od izrečene kazne i roka u kojem se ta kazna ne izvršava pod uvjetima određenim zakonom.


    Reference: http://www.zakon.hr/z/554/Zakon-o-pravnim-posljedicama-osude...
    Reference: http://hr.wikisource.org/wiki/Kazneni_zakon#Uvjetna_osuda
Radmila Sobacic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  G-Translations
6 hrs
  -> Hvala!

agree  Sandra Borojevic
2 days 19 hrs
  -> Hvala!

2 days 14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
probation client
osoba na uvjetnoj slobodi / uvjetno osuđena osoba


Explanation:
"probation client" je osuđenik na uvjetovanoj i nadziranoj slobodi kao što je rekao kolega (ili kolegica) iz R&S.
Može biti osoba uvjetno osuđena ili osuđena osoba koja je nakon izvjesnog vremena puštena iz zatvora na uvjetovanoj slobodi...
Treba provjeriti kontekst i naravno o kojem se pravnom sustavu radi?

Example sentence(s):
  • Can a probation client travel out-of-state while on probation?
  • "Najomraženija žena u Belgiji na uvjetnoj slobodi"

    Reference: http://www.nyc.gov/html/prob/html/adult/faq.shtml#right
Daniel Mihailovic
France
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search