allowing nature to take its course

Croatian translation: pustiti da stvari krenu svojim tokom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:allowing nature to take its course
Croatian translation:pustiti da stvari krenu svojim tokom
Entered by: ipv

17:06 Feb 7, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - History / history
English term or phrase: allowing nature to take its course
he did something...allowing nature to take its course. Molim opet za "elegantne" (poz Kolegi) prijedloge :)) Hvala
ipv
ostavio da stvari (same) krenu svojim tokom
Explanation:
ili
da dešavanja krenu svojim tokom

ili
i prepustio se prirodnom toku stvari/dešavanja

ili
i seo da vidi što će se dogoditi

ili
i mirno se predao stihiji [daljih dešavanja]
(ako je kojim slučajem ista usledila)
Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dopuštajući/čekajući da priroda čini /učini svoje
Martina Pokupec (X)
4prepustajuci prirodi da ucini svoje
Anira
4pustiti prirodi na volju
Dinap
3dopuštajući prirodi da čini/nastavi po svom
Dejan Škrebić
2 +1ostavio da stvari (same) krenu svojim tokom
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dopuštajući prirodi da čini/nastavi po svom


Explanation:


Dejan Škrebić
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Serbian
Notes to answerer
Asker: Hvala


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prepustajuci prirodi da ucini svoje


Explanation:
Nisam sigurna je li dovoljno elegantno, ali mislim da bi to bilo to.
Pretpostavljam da se radi o necijem zivotu/zivotima. Sigurno postoje i bolje rjesenja.

Anira
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat, Native in BosnianBosnian
Notes to answerer
Asker: Hvala


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dopuštajući/čekajući da priroda čini /učini svoje


Explanation:
Jedno od recimo mogućih rješenja..

http://www.google.hr/#hl=hr&xhr=t&q="priroda čini svoje"&cp=...

Martina Pokupec (X)
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Sviđa mi se "čekajući da priroda učini svoje".
1 hr
  -> Hvala Vam, Ivana!

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ostavio da stvari (same) krenu svojim tokom


Explanation:
ili
da dešavanja krenu svojim tokom

ili
i prepustio se prirodnom toku stvari/dešavanja

ili
i seo da vidi što će se dogoditi

ili
i mirno se predao stihiji [daljih dešavanja]
(ako je kojim slučajem ista usledila)

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala na zanimljivim prijedlozima; zasigurno ću nešto od ovoga upotrijebiti :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: bez šireg konteksta ništa nije sigurno, ali meni isto vuče na ovaj prijedlog da je pustio da stvari krenu svojim tokom, odviju se prirodnim putem, same po sebi ...
29 mins

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pustiti prirodi na volju


Explanation:
prijedlog

Dinap
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search