creature comforts

Croatian translation: ono što omogućuje ugodan/udoban/komforan/lagodan život

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:creature comforts
Croatian translation:ono što omogućuje ugodan/udoban/komforan/lagodan život
Entered by: A Seremet

19:29 Sep 16, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / creature comforts
English term or phrase: creature comforts
do you cherish your family because they look after your creature comforts?
A Seremet
Croatia
ono što omogućuje ugodan/udoban/komforan/lagodan život
Explanation:
all the things that make life, or a particular place, comfortable, such as good food, comfortable furniture or modern equipment
http://oald8.oxfordlearnersdictionaries.com/dictionary/creat...

kòmfōr (kònfōr) m 〈G komfóra〉
ono što boravak na određenom mjestu čini ugodnim; udobnost
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search

lȁgodan prid. 〈odr. -dnī〉
koji se odvija s lakoćom, ugodan, bez poteškoća [lagodan život]
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search

U ovom kontekstu: cijeniš li svoju obitelj zato što ti omogućuje komforan/lagodan život?
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ono što omogućuje ugodan/udoban/komforan/lagodan život
Ratko Rebic
4tjelesni užici (jelo, stan, hrana itd.)
LogosART


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tjelesni užici (jelo, stan, hrana itd.)


Explanation:
tjelesni užici (jelo, stan, hrana itd.)

--------------------------------------------------
Note added at 10 min (2013-09-16 19:39:38 GMT)
--------------------------------------------------

ILI:
stvari koje olakšavaju život
stvari koje doprinose tjelesnoj udobnosti



--------------------------------------------------
Note added at 16 min (2013-09-16 19:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

EXPLANATION:
tjelesn|i adj corporal, corporeal, bodily; fleshly; (tvaran) material, physical; (opipljiv) tangible | ~a kazna cor- poral punishment; ~e vježbe (kretanje) physical ex- ercise; ~a ljepota physical beauty; ~a straža body- guard; B ~i liječnik physician in ordinary; ~i užici (jelo, stan, hrana itd.) creature comforts

--------------------------------------------------
Note added at 29 min (2013-09-16 19:59:06 GMT)
--------------------------------------------------

Čini mi se da je "komfor" tu mjestu.

Ako je malo razgovorniji ili "cool" tekst, mogla bi možda koristiti "uživancija":)

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala, razmislit cu, a sto mislite o ovom ,,komfor''?

Asker: nažalost nije cool:)) stari je to tekst od prije 70ak godina... hvala na savjetu!


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ono što omogućuje ugodan/udoban/komforan/lagodan život


Explanation:
all the things that make life, or a particular place, comfortable, such as good food, comfortable furniture or modern equipment
http://oald8.oxfordlearnersdictionaries.com/dictionary/creat...

kòmfōr (kònfōr) m 〈G komfóra〉
ono što boravak na određenom mjestu čini ugodnim; udobnost
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search

lȁgodan prid. 〈odr. -dnī〉
koji se odvija s lakoćom, ugodan, bez poteškoća [lagodan život]
http://hjp.novi-liber.hr/index.php?show=search

U ovom kontekstu: cijeniš li svoju obitelj zato što ti omogućuje komforan/lagodan život?


Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: lagodan život je isto zanimljiva opcija. razmišljam... :) hvala vam na pomoći :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search