security interest in the collateral

Croatian translation: založno pravo (hipoteka) na zalog

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:security interest in the collateral
Croatian translation:založno pravo (hipoteka) na zalog
Entered by: ihodak4

17:53 Sep 20, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: security interest in the collateral
Licensee hereby grants to Licensor a security interest in the collateral described below pursuant to Sections xxx of the Code in order to protect and secure Licencor's right to full and complete perfomrance by Licensee under the Agreement.

našla sam razne verzije prijevoda, pa ne bih ništa sugerirala; hvala !
ihodak4
založno pravo (hipoteka) na zalog
Explanation:
security interest - hipoteka, založno pravo
security interest in land - hipoteka na zemljište, založno pravo security interest in real property - hipoteka na zemljište

collateral - garancija, imovina koja se zalaže kao dodatna garancija na zajam, pomoćno jamstvo, sujamstvo, zalog...

M. Gačić: Rječnik prava

Založno pravo;

1. ograničeno stvarno pravo na određenoj stvari (zalogu) koje ovlašćuje svog nositelja (založnoga vjerovnika) da određenu tražbinu, ne bude li mu o dospijeću ispunjenja, namiri iz vrijednosti te stvari, ma čija ona bila, a njezin svagdašnji vlasnik (založni dužnik) dužan je to trpjeti. Što je određeno za založno pravo primjenjivat će se na odgovarajući način i na prijenos vlasništva radi osiguranja, kao i na svako drugo osiguravanje namirenja tražbine stvarima ili pravima dužnika ili treće osobe, ako zakonom nije što drugo određeno. Založno pravo ne može se odvojiti od zaloga koji opterećuje pa tko na bilo kojem pravnom temelju stekne zalog, stekao ga je opterećenoga založnim pravom, ako zakonom nije drukčije određeno. Založno pravo ne može se prenijeti s jednoga zaloga na drugi, ako nije što drugo određeno...
Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1založno pravo (hipoteka) na zalog
Karen Ordanic
4kamata na zadužne/založne vrijednosne papire
Ariana Koši
3sigurnosni interes nad imovinom
alen botica


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kamata na zadužne/založne vrijednosne papire


Explanation:
http://www.mvpei.hr/view1/download/2005/08/31/GLOSAR_bankars...

collateral securities - zadužni/založni vrijednosni papiri

security interest - kamata na vrijednosne papire

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sigurnosni interes nad imovinom


Explanation:
PRIJEDLOG ZAKONA O POTVRĐIVANJU UGOVORA O JAMSTVU IZMEĐU REPUBLIKE ...Format datoteke: PDF/Adobe Acrobat - HTML verzija
Kamata i drugi troškovi koje plaća Zajmoprimac prema člancima 3, 4 i kad je ... neku hipoteku, zalog ili drugi sigurnosni interes nad imovinom za obavljanje ...
www.sabor.hr/Download/2006/07/04/PZ_528.pdf - Slične stranice


mozda ako se radi o assets... u collateral described below...



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-20 21:09:07 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.poznaklaw.com/articles/loanpa.htm

alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
založno pravo (hipoteka) na zalog


Explanation:
security interest - hipoteka, založno pravo
security interest in land - hipoteka na zemljište, založno pravo security interest in real property - hipoteka na zemljište

collateral - garancija, imovina koja se zalaže kao dodatna garancija na zajam, pomoćno jamstvo, sujamstvo, zalog...

M. Gačić: Rječnik prava

Založno pravo;

1. ograničeno stvarno pravo na određenoj stvari (zalogu) koje ovlašćuje svog nositelja (založnoga vjerovnika) da određenu tražbinu, ne bude li mu o dospijeću ispunjenja, namiri iz vrijednosti te stvari, ma čija ona bila, a njezin svagdašnji vlasnik (založni dužnik) dužan je to trpjeti. Što je određeno za založno pravo primjenjivat će se na odgovarajući način i na prijenos vlasništva radi osiguranja, kao i na svako drugo osiguravanje namirenja tražbine stvarima ili pravima dužnika ili treće osobe, ako zakonom nije što drugo određeno. Založno pravo ne može se odvojiti od zaloga koji opterećuje pa tko na bilo kojem pravnom temelju stekne zalog, stekao ga je opterećenoga založnim pravom, ako zakonom nije drukčije određeno. Založno pravo ne može se prenijeti s jednoga zaloga na drugi, ako nije što drugo određeno...



    Reference: http://www.limun.hr/main.aspx?id=23065&Page=
Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
5 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search