Errors and omissions coverage (E&O)

Croatian translation: osiguranje od profesionalne pogreške ili propusta

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Errors and omissions coverage (E&O)
Croatian translation:osiguranje od profesionalne pogreške ili propusta
Entered by: Vladimir Mavar (X)

06:15 Sep 21, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / professional liability terms
English term or phrase: Errors and omissions coverage (E&O)
Polica profesionalne odgovornosti koja obuhvaća nemarne akte i propuste koji potencijalno mogu naškoditi klijentima kupca odnosno držača te police. Nudi se profesionalcima raznoraznih zanimanja, a uobičajena je među financijskim profesionalcima poput onih u osiguravajućoj industriji. Zaštićuje također od potencijalnih parnica nastalih zbog propusta u obavljanju ugovornih dužnosti kod samog poslodavca.

http://www.iii.org/media/glossary/alfa.E/

http://www.insurepro.net/html/errors_and_omissions_explained...

http://www.aon.com/about/publications/pdf/issues/manufacture...


Pokriće profesionalnih propusta i pogrešaka?
Vladimir Mavar (X)
osiguranje od profesionalne pogreške ili propusta
Explanation:
Slide 20
hgk.biznet.hr/hgk/fileovi/4358.ppt

errors and omissions insurance - osiguranje od pogrešaka
i propusta
http://www.mvpei.hr/view1/download/2005/08/31/GLOSAR_bankars...
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1osiguranje grešaka i propusta
Karen Ordanic
5osiguranje od profesionalne pogreške ili propusta
Ariana Koši
5pokriće štete nastale uslijed profesionalnih pogrešaka i propusta
aprevarek


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
errors and omissions coverage (e&o)
pokriće štete nastale uslijed profesionalnih pogrešaka i propusta


Explanation:
I opet ste samo je zapravo jedna riječ koja nedostaje a to je da se pokriće odnosi na štetu nastalu uslijed nečega.
I jedan prijedlog - "držač police" nije baš uobičajen pojam pa vam predlažem da upotrijebite "nositelj police"

aprevarek
Croatia
Native speaker of: Croatian

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
errors and omissions coverage (e&o)
osiguranje grešaka i propusta


Explanation:
Andrijašević, Račić-Žlibar...
Rječnik osiguranja

Coverage = Insurance. protection provided against risks or a risk
http://dictionary.reference.com

Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
3 hrs
  -> Hvala

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
errors and omissions coverage (e&o)
osiguranje od profesionalne pogreške ili propusta


Explanation:
Slide 20
hgk.biznet.hr/hgk/fileovi/4358.ppt

errors and omissions insurance - osiguranje od pogrešaka
i propusta
http://www.mvpei.hr/view1/download/2005/08/31/GLOSAR_bankars...

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search