Compensation event

Croatian translation: osigurani/odštetni slučaj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compensation event
Croatian translation:osigurani/odštetni slučaj
Entered by: sazo

11:23 Sep 24, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: Compensation event
Primjer s neta:

Whilst early warnings are matters that could affect time cost or quality, if something has affected or will affect time, cost or quality and is something that the contractor should not have allowed for at tender stage then it should be assessed by both parties as a compensation event.
sazo
Croatia
osigurani/odštetni slučaj
Explanation:
premda nisam dosad susrela primjer uporabe ovog drugoga, možda bi se mogao uvesti za ovaj kontekst prema postojećoj kolokaciji 'odštetni zahtjev' jer se vidi da bi opisani događaj mogao dovesti do odštete

inače je u svim vrstama osiguranja uglavnom 'osigurani slučaj', npr.:
4) osigurani slučaj - događaj koji bi mogao dovesti do ostvarivanja odštetnog zahtjeva od strane oštećene osobe
Selected response from:

Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4naknadni događaj
LogosART
3osigurani/odštetni slučaj
Kolumbina Benčević Tomljanović
2protučinidba
Tomislav Patarčić


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compensation event
osigurani/odštetni slučaj


Explanation:
premda nisam dosad susrela primjer uporabe ovog drugoga, možda bi se mogao uvesti za ovaj kontekst prema postojećoj kolokaciji 'odštetni zahtjev' jer se vidi da bi opisani događaj mogao dovesti do odštete

inače je u svim vrstama osiguranja uglavnom 'osigurani slučaj', npr.:
4) osigurani slučaj - događaj koji bi mogao dovesti do ostvarivanja odštetnog zahtjeva od strane oštećene osobe


    Reference: http://www.huo.hr/download_file.php?file=uvjeti_go1
Kolumbina Benčević Tomljanović
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala.

50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compensation event
naknadni događaj


Explanation:
EXAMPLE SENTENCE:

Ukoliko naknadni događaj rezultira smanjenjem iznosa gubitka od umanjenja vrijednosti, prethodno priznati gubitak od umanjenja vrijednosti se otpušta kroz dobit ili gubitak.
http://www.izvorosiguranje.hr/EasyEdit/UserFiles/Financijski...
http://www.merkur.hr/cms/dokumente/1010727_174738/e4ffe451/M...

DEFINICIJA:
compensation event
http://www.neccontract.com/documents/necd/Term Service Contr...

SLIČNI PRIJEVOD
chargeable event
oporezivi događaj
http://www.scribd.com/doc/22276287/Glosar-Bankarstva-Osigura...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
compensation event
protučinidba


Explanation:
Nemam nekog uporišta, nagađam po smislu. Nadam se da je pomoglo.

Tomislav Patarčić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search