Federal Returning Officer

Croatian translation: savezni upravljač izbora

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Federal Returning Officer
Croatian translation:savezni upravljač izbora
Entered by: Slavica Kosca-Vrlazic

16:20 May 5, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - International Org/Dev/Coop
English term or phrase: Federal Returning Officer
kontekst:
A party's executive board has to inform the Federal Returning Officer on its statutes and programme.
Radi se o Njemačkoj tj. o njezinom zakonu o političkim strankama.
Slavica Kosca-Vrlazic
Croatia
savezni upravljač izbora
Explanation:
Na njemačkom: Bundeswahlleiter

http://www.bundeswahlleiter.de/e/leiter_e.htm
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Upravo tako. Shvatila sam iz srodnog teksta koji je kasnije stigao. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5predsjednik (državne) izborne komisije
krtko
3 +1savezni upravljač izbora
Sherefedin MUSTAFA
4federalni službenik za primanje pošte ili izborni službenik
Nives


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
federal returning officer
federalni službenik za primanje pošte ili izborni službenik


Explanation:
Prvi link vam opisuje prvi termin a drugi link drugi termin, vi ćete znati što vam bolje odgovara.

Također to može biti i službenik zadužen za prebrojavanje glasova, to ima na ovom linku http://seo.nsw.gov.au/files/Multilingual/Multilingual/Croati...

Nadam se da sam vam pomogla.


    Reference: http://www.vec.vic.gov.au/media/NominatingCroatian03.10.05.p...
    Reference: http://web.seo.nsw.gov.au/files/Multilingual/LG/Croatian.pdf
Nives
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
federal returning officer
savezni upravljač izbora


Explanation:
Na njemačkom: Bundeswahlleiter

http://www.bundeswahlleiter.de/e/leiter_e.htm

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 14
Grading comment
Upravo tako. Shvatila sam iz srodnog teksta koji je kasnije stigao. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
2 hrs
  -> Thanx!

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
federal returning officer
predsjednik (državne) izborne komisije


Explanation:
Kako je naveo gospodin Sherefedin Mustafa: http://www.bundeswahlleiter.de/e/index_e.htm. Ovdje možete naći lijepu i jednostavnu definiciju. Kod nas tu funkciju, također, obavlja sudac - predsjednik Ustavnog suda, koji tijekom izbora, referenduma obavlja dužnosti koje su navedene u linku g. Mustafe, a koja se u Hrvatskoj i drugdje naziva predsjednik (državne) izborne komisije. "Državne" je u navodnicima, jer se kolokvijalno rabi bez punog naziva- samo izborna komisija.

krtko
China
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search