UN Interim Civil Administration

Croatian translation: Privremena civilna uprava Ujedinjenih Naroda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:UN Interim Civil Administration
Croatian translation:Privremena civilna uprava Ujedinjenih Naroda
Entered by: Dubravka Hrastovec

16:22 Oct 10, 2007
English to Croatian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop
English term or phrase: UN Interim Civil Administration
Može li mi netko potvrditi je li točan prijevod Privremena uprava Misije Ujedinjenih Naroda (koji nalazim na Internetu)? Malo me zbunjuje kontekst, odnosno u ugovoru imam da je predstavništvo jednog švicarskog trgovačkog društva na Kosovu registrirano pri toj upravi...
Dubravka Hrastovec
Croatia
Privremena civilna uprava Ujedinjenih Naroda
Explanation:
pogledajte ovaj link što se tiče 'civil admin'
ovaj prethodi odgovor je ok; ali UN ima i military administration, pa je važna razlika civil/military
http://www.hidra.hr/index_sdrh/L001316H.HTM

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-10-10 16:34:59 GMT)
--------------------------------------------------

nisam detaljno pročitala vaše pitanje; ako se baš o Kosovu radi evo i primjera:
http://www.voa.gov/miscl/croatia/bi062599.html

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-10-10 16:44:44 GMT)
--------------------------------------------------

ovdje imate 'civilna i vojna';
www.bgcentar.org.yu/documents/Glavni problemi SCG 2005.pdf
...e|unarodna civilna i vojna uprava na Kosovu i Metohiji uspostavljena je
Rezolucijom Saveta bezbednosti UN 1244 (1999).
412
Ova uprava oslanja se na četiri ,,stuba‘‘: UNMIK, u čijem je mandatu celokupna civilna administracija, OEBS, koji je zadužen za organizovanje izbora i izgradnju demokratskih institucija, Evropska unija, koja se stara o obnovi i ekonomskom razvoju, dok poslednji stub zajednički tvore UNMIK policija i Odeljenje za pravosuđe.
Nije prijer na hrvatskom, ali služi kao primjer razlike za civil/military administration. Ako je samo 'Interim adminisatration' onda je i samo 'Privremena uprava'.
Pozdrav!

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-10-10 16:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

što se tiče rasporeda duties: http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Interim_Administ...
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Privremena civilna uprava Ujedinjenih Naroda
ihodak4
4 +1Privremena uprava Ujedinjenih naroda
eleonora_r


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
un interim civil administration
Privremena uprava Ujedinjenih naroda


Explanation:
...


    Reference: http://us.mvp.hr/?pcpid=1727
eleonora_r
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenka Ivkovcic
37 mins
  -> Hvala

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
un interim civil administration
Privremena civilna uprava Ujedinjenih Naroda


Explanation:
pogledajte ovaj link što se tiče 'civil admin'
ovaj prethodi odgovor je ok; ali UN ima i military administration, pa je važna razlika civil/military
http://www.hidra.hr/index_sdrh/L001316H.HTM

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2007-10-10 16:34:59 GMT)
--------------------------------------------------

nisam detaljno pročitala vaše pitanje; ako se baš o Kosovu radi evo i primjera:
http://www.voa.gov/miscl/croatia/bi062599.html

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2007-10-10 16:44:44 GMT)
--------------------------------------------------

ovdje imate 'civilna i vojna';
www.bgcentar.org.yu/documents/Glavni problemi SCG 2005.pdf
...e|unarodna civilna i vojna uprava na Kosovu i Metohiji uspostavljena je
Rezolucijom Saveta bezbednosti UN 1244 (1999).
412
Ova uprava oslanja se na četiri ,,stuba‘‘: UNMIK, u čijem je mandatu celokupna civilna administracija, OEBS, koji je zadužen za organizovanje izbora i izgradnju demokratskih institucija, Evropska unija, koja se stara o obnovi i ekonomskom razvoju, dok poslednji stub zajednički tvore UNMIK policija i Odeljenje za pravosuđe.
Nije prijer na hrvatskom, ali služi kao primjer razlike za civil/military administration. Ako je samo 'Interim adminisatration' onda je i samo 'Privremena uprava'.
Pozdrav!

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2007-10-10 16:49:36 GMT)
--------------------------------------------------

što se tiče rasporeda duties: http://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Interim_Administ...


ihodak4
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  eleonora_r: Da, ovo je vjerojatno preciznije
51 mins
  -> Yes, nije niti vaše neispravno, ali samo za: UN Interim Administraiton; pozdrav!

agree  Kristina Kolic
1 hr
  -> Thanks!

agree  sazo
1 hr
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Ana Kardum
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
1 day 2 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search