Practical Guide to contract procedures for EC external actions

Croatian translation: Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Practical Guide to contract procedures for EC external actions
Croatian translation:Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama
Entered by: Kristina Kolic

15:01 Oct 2, 2008
English to Croatian translations [PRO]
International Org/Dev/Coop / PHARE
English term or phrase: Practical Guide to contract procedures for EC external actions
Ponovno imam dilemu jer nalazim dva proturječna rješenja, a ne znam koje je službeno...
Dubravka Hrastovec
Croatia
Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama
Explanation:
Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama = Vodič Europske komisije kroz procedure i pravila za nabavu i ugovaranje, koji se primjenjuju na ugovore u sklopu pomoći EZ trećim zemljama. Primjenjuje se i na projekte financirane iz pretpristupnih fondova, umjesto pravila o javnoj nabavi zemlje korisnice.


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2008-10-02 15:31:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.safu.hr/hr/rjecnik/pregled/546/prakticni-vodic-kr...

----------->> Moja isprika, moj odgovor je pogreškom otišao sok sam mijenjala naslov engleskog izvornika koji treba glasiti:
Practical Guide to EC External Aid Contract Procedures

"Tu se radi o tzv. Shemi dodjele bespovratnih sredstava (grant scheme) koja predstavlja natječajnu proceduru za odabir i financiranje određenog broja projekata (manjih po svom obimu) putem natječajnog i evaluacijskog postupka koji se provodi sukladno pravilima Europske komisije - Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama (PRAG). "
http://www.strategija.hr/Default.aspx?art=290&sec=56

http://www.cepor.hr/news/zagreb-12-2007/PHARE 05. prosinac 2...


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-10-02 15:38:35 GMT)
--------------------------------------------------

Evo i prezentacije našeg Središnjeg državnog ureda za strategiju i koordinaciju fondova EU:
http://www.hup.hr/Download/2007/01/31/070126_EU_programi_HUP...
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Ovaj odgovor mi je od naručitelja potvrđen kao točan. Hvala, Kristina!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama
Kristina Kolic
5Praktični vodič za procedure sklapanja ugovora koji se finansiraju iz općeg budžeta EZ
Fikrija Skarep
4Prakticni vodic o ugovornim postupcima za vanjske aktivnosti EC
Larisa Zlatic, Ph.D.


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
practical guide to contract procedures for ec external actions
Praktični vodič za procedure sklapanja ugovora koji se finansiraju iz općeg budžeta EZ


Explanation:
Ne može sve da stane gore, dakle:

Praktični vodič za procedure sklapanja ugovora koji se finansiraju iz općeg budžeta Evropskih zajednica u kontekstu spoljnih aktivnosti


    Reference: http://www.enef.info/Serbian/Download/6/PRAG_Izvod%20V%2001....
Fikrija Skarep
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
practical guide to contract procedures for ec external actions
Prakticni vodic o ugovornim postupcima za vanjske aktivnosti EC


Explanation:
manje vise, to je toč mogu se upotrebiti varijacije za 'procedures'


Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Practical Guide to EC External Aid Contract Pprocedures for ec external actions
Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama


Explanation:
Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama = Vodič Europske komisije kroz procedure i pravila za nabavu i ugovaranje, koji se primjenjuju na ugovore u sklopu pomoći EZ trećim zemljama. Primjenjuje se i na projekte financirane iz pretpristupnih fondova, umjesto pravila o javnoj nabavi zemlje korisnice.


--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2008-10-02 15:31:53 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.safu.hr/hr/rjecnik/pregled/546/prakticni-vodic-kr...

----------->> Moja isprika, moj odgovor je pogreškom otišao sok sam mijenjala naslov engleskog izvornika koji treba glasiti:
Practical Guide to EC External Aid Contract Procedures

"Tu se radi o tzv. Shemi dodjele bespovratnih sredstava (grant scheme) koja predstavlja natječajnu proceduru za odabir i financiranje određenog broja projekata (manjih po svom obimu) putem natječajnog i evaluacijskog postupka koji se provodi sukladno pravilima Europske komisije - Praktični vodič kroz procedure ugovaranja pomoći EZ trećim zemljama (PRAG). "
http://www.strategija.hr/Default.aspx?art=290&sec=56

http://www.cepor.hr/news/zagreb-12-2007/PHARE 05. prosinac 2...


--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-10-02 15:38:35 GMT)
--------------------------------------------------

Evo i prezentacije našeg Središnjeg državnog ureda za strategiju i koordinaciju fondova EU:
http://www.hup.hr/Download/2007/01/31/070126_EU_programi_HUP...

Kristina Kolic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ovaj odgovor mi je od naručitelja potvrđen kao točan. Hvala, Kristina!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Zuppa-Baksa
5 mins
  -> Hvala, Ivana!

agree  sazo
2 hrs
  -> Hvala, sazo!

agree  arsenates
16 hrs
  -> Hvala, arsenates!

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
5 days
  -> Hvala, Lara!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search