T-Bills

Croatian translation: blagajnički zapisi / mjenice državne blagajne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:T-Bills
Croatian translation:blagajnički zapisi / mjenice državne blagajne
Entered by: Vesna Zivcic

23:00 Jan 31, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / investment
English term or phrase: T-Bills
THE INVESTMENT PLAN INCLUDES INVESTMENT IN CD'S AND T- BILLS, PENSION FUNDS , STOCKS AND BONDS AND IRA'S.
Gordana Podvezanec
Croatia
blagajnički zapisi / mjenice državne blagajne
Explanation:
1. "T-bill - A U.S. Government debt security with a maturity that is less than one year. Treasury bills are issued through a competitive bidding process at a discount from par, this means they do not pay fixed interest payments like most bonds do."

2. "Englesko-hrvatski poslovni rječnik" pod "treasury bill" navodi sljedeća rješenja:

blagajnički zapis
riznički zapis
trezorska mjenica

3. Treasury bills ( T- Bills ) Mjenice državne blagajne / blagajnički zapisi - Kratkoročni vrijednosni papiri (do jedne godine ili kraće) koje emituje država uz popust.

4. 31,245 Treasury bills and other ...
31,245 Blagajnički i riznični zapisi i ostale mjenice ...


www.dresdner-bank.hr/pdf/DreBa_Croatia_Annual_2001.pdf
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
HVALA!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4blagajnički zapisi / mjenice državne blagajne
Vesna Zivcic
5Treasury Bills
Davorka Grgic
5 -1javne mjenice, vladine mjenice
Nermina (X)


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Treasury Bills


Explanation:
trezorni zapisi

donja referenca sadrzi glosar bankovnih pojmova na hrvatskom i engleskom.mozda vam bude od pomoci.


    Reference: http://www.hub.hr/brosura/eng_enclosure.pdf.
Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
javne mjenice, vladine mjenice


Explanation:
odnosno, note americke vlade, nacin na koji vlada USA posudjuje novac od gradjana u zamjenu za povrat nakon odredjenog vremena -- jedna od sigurnijih tipova investicija uz manji povrat

Nermina (X)
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  dkalinic: Hrvatsi nazvi za "treasury bills" je "blagajnički zapisi".
16 hrs
  -> ne slazem se, blagajnicki zapis je IOU

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
blagajnički zapisi / mjenice državne blagajne


Explanation:
1. "T-bill - A U.S. Government debt security with a maturity that is less than one year. Treasury bills are issued through a competitive bidding process at a discount from par, this means they do not pay fixed interest payments like most bonds do."

2. "Englesko-hrvatski poslovni rječnik" pod "treasury bill" navodi sljedeća rješenja:

blagajnički zapis
riznički zapis
trezorska mjenica

3. Treasury bills ( T- Bills ) Mjenice državne blagajne / blagajnički zapisi - Kratkoročni vrijednosni papiri (do jedne godine ili kraće) koje emituje država uz popust.

4. 31,245 Treasury bills and other ...
31,245 Blagajnički i riznični zapisi i ostale mjenice ...


www.dresdner-bank.hr/pdf/DreBa_Croatia_Annual_2001.pdf


    Reference: http://www.investopedia.com/terms/t/t-bill.asp
    Reference: http://www.balcanbusinessclub.com/i1.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
HVALA!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Mihailovic: Da, treasury bills se ovako prevodi.
5 hrs

agree  dkalinic: Prije svega "blagajnički zapisi"
7 hrs

agree  Kemal Mustajbegovic: spot on
7 hrs

agree  A.Đapo
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search