seamlessly integrated

Croatian translation: neprimjetna integracija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seamlessly integrated
Croatian translation:neprimjetna integracija

10:32 Jan 13, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-01-16 19:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / software
English term or phrase: seamlessly integrated
Windows Games Seamlessly Integrated on Mac or Linux - Mac Windows ...
Gordana Podvezanec
Croatia
neprimjetna integracija
Explanation:
Windows Games su neprimjetno integrisane u Mac ili Linux...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2010-01-13 10:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

Engleska verzija druge reference:
- seamlessly integrates with a wide range of Time and Attendance application
- seamlessly integrates with your existing security system
http://www.klising.hr/en/edge-group/clanak.php?id=94


--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2010-01-13 10:58:59 GMT)
--------------------------------------------------

... poslovnih procesa širom koncerna i neprimjetnom integracijom SAP-ova softvera s naslijeđenim aplikacijama i ponudom open sourcea...
http://www.pcchip.hr/vijesti/vijesti/softver/burda-radi-na-s...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2010-01-13 10:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

Kombinacija Windows 2003 s već postojećim rješenjima - kako bismo osigurali neprimjetnu integraciju unutar Vaše organizacije.
http://www.netmedia.hr/Default.aspx?tabid=3461

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2010-01-13 11:00:38 GMT)
--------------------------------------------------

...automatsku distribuciju bitnih spoznaja, XMLA sučelja, Java SDK za programiranje po mjeri, neprimjetnu integraciju s drugim komponentama SAP NetWeavera...
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sap-netweaver-world-tour-...
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3neprimjetna integracija
Milan Djukić
4 +1potpuno integrirane
Sanja Staklenac
4besprijekorno integrirana
Andreja Ciković


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
potpuno integrirane


Explanation:
Parafraza kao prijedlog.


    Reference: http://dictionary.reference.com/browse/seamlessly
Sanja Staklenac
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
31 mins
  -> Hvala

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
neprimjetna integracija


Explanation:
Windows Games su neprimjetno integrisane u Mac ili Linux...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2010-01-13 10:57:26 GMT)
--------------------------------------------------

Engleska verzija druge reference:
- seamlessly integrates with a wide range of Time and Attendance application
- seamlessly integrates with your existing security system
http://www.klising.hr/en/edge-group/clanak.php?id=94


--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2010-01-13 10:58:59 GMT)
--------------------------------------------------

... poslovnih procesa širom koncerna i neprimjetnom integracijom SAP-ova softvera s naslijeđenim aplikacijama i ponudom open sourcea...
http://www.pcchip.hr/vijesti/vijesti/softver/burda-radi-na-s...

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2010-01-13 10:59:57 GMT)
--------------------------------------------------

Kombinacija Windows 2003 s već postojećim rješenjima - kako bismo osigurali neprimjetnu integraciju unutar Vaše organizacije.
http://www.netmedia.hr/Default.aspx?tabid=3461

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2010-01-13 11:00:38 GMT)
--------------------------------------------------

...automatsku distribuciju bitnih spoznaja, XMLA sučelja, Java SDK za programiranje po mjeri, neprimjetnu integraciju s drugim komponentama SAP NetWeavera...
http://www.index.hr/vijesti/clanak/sap-netweaver-world-tour-...

Example sentence(s):
  • Neprimjetna integracija multimedijalnih sadržaja i dinamičkih manipulacija i generiranja slika na strani poslužitelja su među brojnim standardnim mogućnostima u opsežnom popisu mogućnosti web bazirane komunikacije.
  • Dizajnirali smo ga kako bi se neprimjetno integrirao u Vaše postojeće aplikacije za praćenje radnog vremena i Vaš sigurnosni sistem.

    Reference: http://www.evorion.hr/n/a/typo3-cms/
    Reference: http://www.klising.hr/hr/edge-group/clanak.php?id=47
Milan Djukić
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap
5 mins
  -> Hvala!

agree  PeregrineFalcon
32 mins
  -> Hvala!

agree  Darko Kolega
1 hr
  -> Hvala!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
besprijekorno integrirana


Explanation:
Ovo su neke reference vezane uz Microsoft, a to je ujedno i MS-ov prijevod na: http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

"te se besprijekorno integrira s programima i alatima koje najčešće koristite."

"dizajniranje aplikacija besprijekorno integriranih s razvojnim okruženjem"

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2010-01-13 15:19:03 GMT)
--------------------------------------------------

Inače je uvijek zgodno provjeriti na javnoj web-stranici: Microsoft Language Portal - Online Terminology and Glossary Search" na adresi http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx

Example sentence(s):
  • Seamlessly: Without any problems, without dificulty, perfectly, impeccably. Does not need to be corrected later

    Reference: http://office.microsoft.com/hr-hr/communicator/FX10240724105...
    Reference: http://help.adobe.com/hr_HR/Acrobat/9.0/Standard/WS9cc956482...
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search