pinch

Croatian translation: pokret "štipanja"

18:36 Apr 18, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / App
English term or phrase: pinch
Pinch to collapse all categories.
Pinch the homescreen to add, delete, or reorder screens, or to jump to another screen.

Postoji "zumiranje približavanjem/udaljavanjem prstiju..." (pinch together)
Bozidar Brtan
Austria
Croatian translation:pokret "štipanja"
Explanation:
Jedan od doslovnijih prijedloga.

"novo HTC-ovo korisničko sučelje Sense UI koje se dobrim dijelom oslanja na pokret "štipanja", odnosno "pinch"
http://www.bug.hr/bolex/htc-legend/94917.aspx

"Jednostavan način pristupa tim ekranima korištenje je tzv. pokret štipanja iz glavnog ekrana, što će odvesti do svakoga od tih sedam ekrana."
http://www.mobiteli.com/novosti/htc-desire
Selected response from:

Bilanda Ban
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pokret "štipanja"
Bilanda Ban
4upravljanje pomoću dva prsta na zaslonu
Sasa Kalcik
4pokret prstima sličan štipanju,
Sonja Bulesic Milic
3stiskanje
Andreja Ciković


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
upravljanje pomoću dva prsta na zaslonu


Explanation:
Čitanje e-pošte
Odaberite e-poštu. Da biste povećali ili smanjili, upravljajte zumiranjem pomoću dva
prsta na zaslonu ("pinch").
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N8-00_UG_hr....



Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 31

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pokret "štipanja"


Explanation:
Jedan od doslovnijih prijedloga.

"novo HTC-ovo korisničko sučelje Sense UI koje se dobrim dijelom oslanja na pokret "štipanja", odnosno "pinch"
http://www.bug.hr/bolex/htc-legend/94917.aspx

"Jednostavan način pristupa tim ekranima korištenje je tzv. pokret štipanja iz glavnog ekrana, što će odvesti do svakoga od tih sedam ekrana."
http://www.mobiteli.com/novosti/htc-desire

Bilanda Ban
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Bulesic Milic: Upravo sam pisala slično... :)
2 mins
  -> U svakom slučaju - hvala :)

agree  drazenborcic: Sigurno najčešći, možda i najbolji prijevod kod pametnih telefona.
21 mins
  -> hvala

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokret prstima sličan štipanju,


Explanation:
skupljanje ili širenje elemenata na zaslonu pokretom prstiju sličnim štipanju

slika na navedenoj poveznici


    Reference: http://www.google.hr/imgres?imgurl=http://www.bilal.ca/wp-co...
Sonja Bulesic Milic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 48
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stiskanje


Explanation:
ili pinch gesture - gesta stiskanja

Pinch two fingers together or apart to change the size.
Pinch together - približavanje
Pinch apart - udaljavanje
Pinch - utisnuti, stisnuti


    Reference: http://androidforums.com/android-lounge/76049-how-pinch-scre...
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search