how-to article

Croatian translation: članak s uputama

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:how-to article
Croatian translation:članak s uputama
Entered by: Darko Kolega

10:36 May 7, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / web usluge - vijesti
English term or phrase: how-to article
informational and how-to articles....


kako biste vi nazvali ovu vrstu članaka...
Darko Kolega
Croatia
Članak s uputama
Explanation:
prijedlog
Selected response from:

Andreja Ciković
Croatia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Članak s uputama
Andreja Ciković
4 +1članak sa savjetima
Sonja Bulesic Milic
4uputstvo
tekla1925
4clanak sa uputima o koracima
Dragana Samardžijević
Summary of reference entries provided
kako da... članci
Daniela Slankamenac

Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Članak s uputama


Explanation:
prijedlog

Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Silvana Hadzic
1 hr

agree  PeregrineFalcon
4 days

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uputstvo


Explanation:
Uputstvo za uporabu

tekla1925
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bubić
1 day 20 hrs
  -> Hvala!

disagree  Sonja Bulesic Milic: uputstvo sr razg (+srp.), v. uputa=> Anić: Rječnik hrvatskoga jezika, Zagreb, 1996.
4 days

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
clanak sa uputima o koracima


Explanation:
Primjeri:

"Pročitaj članak Upute za konfiguraciju i sadržaj datoteke dosbox-0.73.conf koji se nalazi unutar članku Koraci za instalaciju Borland C 3.1. Trebaš obaviti korake članka Upute za konfiguraciju od 3. koraka nadalje..."
http://www.racunalstvo.net/c-tutorijali/borland-c-faq-v0-2

"A sada, evo detaljnijih uputa po koracima kako dodati informacije o tvrtki u Google Mjesta:..."
http://www.google.com/support/places/bin/topic.py?hl=hr&topi...

Veza su primjeri na engleskom:

"How to Write Your First Article: Steps to Writing an Article"
http://www.morebusiness.com/running_your_business/marketing/...
"How to take pictures of Arizona wildflowers--some simple steps for non-professional photographers..."
http://phoenix.about.com/od/howto/StepByStep_Simple_How_Tos....





Dragana Samardžijević
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 17
Notes to answerer
Asker: Dragana, smisao je pogođen, no prijedlog mi ne zvuči baš prihvatljivo....hvala na vremenu i trudu!


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
članak sa savjetima


Explanation:
To su savjeti kako nešto riješiti/napraviti (kao časopis "Uradi sam")

Sonja Bulesic Milic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 48
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
4 days
  -> Hvala!




Reference comments


3 hrs peer agreement (net): -1
Reference: kako da... članci

Reference information:
U srpskom se može čuti izraz "Kako da..." kao bukvalan prevod "How to...". Sa time se slaže i Microsoft, mada vi baš niste ljubitelj Microsofta:-)

Pomoć i članci „Kako da...“ za Windows 7
http://windows.microsoft.com/sr-Latn-CS/windows7/help

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2011-05-07 14:17:55 GMT)
--------------------------------------------------

Jednina, kako da... članak

Daniela Slankamenac
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Note to reference poster
Asker: ja imam odnos prema MS-u isti kakav on ima prema meni: maksimalno iskorištavati..a mislim da se mogu voljeti ljudi, egipatske mačke, žute ruže, buve i štakori, bili kamen, ali nikako Microsoft; malo je reći monopolistička b*g*a....e sad, nitko ne može dokazati što sam htio reći pa i ne zvuči tako loše......nikom ni riječi....


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
disagree  Sonja Bulesic Milic: Neuobičajeno i ne koristi se u hrvatskom.
4 days
  -> Ja sam dala referencu i naglasila da se radi o srpskom, a vi ste naveli vaš subjektivni doživljaj.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search