Rack-optimised servers

Croatian translation: Rack poslužitelji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Rack-optimised servers
Croatian translation:Rack poslužitelji
Entered by: Davor Ivic

12:32 Oct 14, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Rack-optimised servers
nemam više konteksta
Davor Ivic
Croatia
Rack poslužitelji
Explanation:
Postoje tri vrste servera/poslužitelja - rack, tower i blade.

Uz prevođenje bavim se i informatikom, te dosad nisam naišao na preveden izraz za "rack".
To je uobičajen naziv korišten za tu vrstu poslužitelja. Kad kojem god informatičaru spomenete "rack" server, on zna što je to i kakva mu je oprema potrebna za njegovu montažu.

Izraz "stalak" se ne koristi. Rack poslužitelji montiraju se u serverske ili čak češće korišten izraz - komunikacijske ormare. Ovi pak postoje - zidni i samostojeći. No, u ovoj situaciji ne bih ni spominjao te ormare. Naglasak je na vrsti servera, tj. njegovom kučištu - a za to je dovoljno reći "rack". Napišemo li nešto drugo, struka će biti potpuno izgubljena. :) Tužno, ali realno.
Selected response from:

G-Translations
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rack poslužitelji
G-Translations
3serveri optimizirani za stalke
V&E-Team


  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rack-optimised servers
serveri optimizirani za stalke


Explanation:
usporedite ova dva članka za IBM servere:
http://www-01.ibm.com/support/knowledgecenter/ssw_ibm_i_53/r...

http://www-01.ibm.com/support/knowledgecenter/ssw_ibm_i_53/r...
Rack je prevedeno kao stalak

Međutim na HP-ovim stranicama se rack ne prevodi, odn. prevodi se kao rack:
Poslužiteljska rješenja izgrađena na IBM System x rack i tower
poslužiteljima omogućuju brže reagiranje i dodatno stjecanje prednosti

Stoga mislim da nećete pogriješiti niti u slučaju da prevede kao rack poslužitelj.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-10-14 13:34:26 GMT)
--------------------------------------------------

da zaboravio sam link za HP:
http://www-03.ibm.com/systems/hr/info/x86servers/rackandtowe...

Pogledajte na ovoj stranici RACK se spominje često. Prema slikama može biti stalak, okvir, ili polica.
http://www.racksolutions.com/server-rack-accessories/
http://www.racksolutions.com/server-racks

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-10-14 13:39:55 GMT)
--------------------------------------------------

Ovdje se koristi izraz rack kućište
Ovaj sve-u-jednom tower ili rack poslužitelj pruža iznimne performanse za cloud računalstvo, virtualizaciju, SAP i poslovnu analitiku, a možete ga staviti pored stola ili u rack kućište.

http://www-03.ibm.com/systems/hr/info/x86servers/rackandtowe...

Ljepše bi bilo reći kućište u obliku stalka ili okvira.

V&E-Team
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 24

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
rack-optimised servers
Rack poslužitelji


Explanation:
Postoje tri vrste servera/poslužitelja - rack, tower i blade.

Uz prevođenje bavim se i informatikom, te dosad nisam naišao na preveden izraz za "rack".
To je uobičajen naziv korišten za tu vrstu poslužitelja. Kad kojem god informatičaru spomenete "rack" server, on zna što je to i kakva mu je oprema potrebna za njegovu montažu.

Izraz "stalak" se ne koristi. Rack poslužitelji montiraju se u serverske ili čak češće korišten izraz - komunikacijske ormare. Ovi pak postoje - zidni i samostojeći. No, u ovoj situaciji ne bih ni spominjao te ormare. Naglasak je na vrsti servera, tj. njegovom kučištu - a za to je dovoljno reći "rack". Napišemo li nešto drugo, struka će biti potpuno izgubljena. :) Tužno, ali realno.



    Reference: http://www-03.ibm.com/systems/uk/x/hardware/rack/
    Reference: http://www.schrack.hr/trgovina/informaticka-tehnologija-komu...
G-Translations
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search