Interactive Web Response System (IWRS)

Croatian translation: interaktivni sustav mrežnog odziva (odgovora)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Interactive Web Response System (IWRS)
Croatian translation:interaktivni sustav mrežnog odziva (odgovora)
Entered by: Vladimir Trkovnik

11:15 Sep 26, 2015
English to Croatian translations [PRO]
Medical - IT (Information Technology) / clinical trials
English term or phrase: Interactive Web Response System (IWRS)
Dobar dan poštovane kolege i kolegice,

Trebam pomoć.
Tražim, u medicinskoj praksi opće prihvaćeni, prijevod gornjeg izraza.

To je sustav/informatička tehnologija/program koja se koristi u medicini kod kliničkih ispitivanja.
Dokument koji prevodim objašnjava postavke programa i načine web interakcije i komunikacije.

Trebam prijevod naslova ovog dokumenta - IWRS.

Puno hvala unaprijed.
Vladimir Trkovnik
Croatia
interaktivni susta mrežnog odziva (odgovora)
Explanation:
prijedlog
Selected response from:

Davor Ivic
Croatia
Grading comment
Hvala na pomoći.
Ispravio sam tipfeller - susta(v) mrežnog odziva umjesto susta mrežnog odziva (odgovora).
I ja sam bio na tom tragu pa mi je Vaša potvrda odlično došla.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1interaktivni susta mrežnog odziva (odgovora)
Davor Ivic
4interaktivni web-sustav
Natasa Stankovic


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
interactive web response system (iwrs)
interaktivni susta mrežnog odziva (odgovora)


Explanation:
prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 53
Grading comment
Hvala na pomoći.
Ispravio sam tipfeller - susta(v) mrežnog odziva umjesto susta mrežnog odziva (odgovora).
I ja sam bio na tom tragu pa mi je Vaša potvrda odlično došla.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rina LS
500 days

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interactive web response system (iwrs)
interaktivni web-sustav


Explanation:

ENGLISH TO CROATIAN GLOSSARY OF CLINICAL TRIAL TERMS:
Interactive Web Response System (IWRS) - interaktivni web-sustav
http://atasld.org/sites/atasld.org/files/slavfile/summer-201...

Natasa Stankovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Draga kolegice Nataša, Hvala Vam lijepa na pomoći. Odabrao sam odgovor kolege Ivića budući je kompletniji.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search