he reports to this manager

Croatian translation: odgovoran/odgovorna je ovom upravitelju

08:12 Nov 22, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - IT (Information Technology) / Location-based promotions
English term or phrase: he reports to this manager
U smislu he is subordinate to this manager. treba mi neko elegantno rješenje
A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Croatian translation:odgovoran/odgovorna je ovom upravitelju
Explanation:
Prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2017-11-22 08:48:11 GMT)
--------------------------------------------------

Elegantnije možda "Izvještava svog upravitelja"
Selected response from:

Davor Ivic
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Odgovara svom voditelju
Sasa Kalcik
4izvješća je dužan podnijeti ovom/dotičnom upravitelju
Vlasta Paulic
4 -1odgovoran/odgovorna je ovom upravitelju
Davor Ivic
3 -1ovaj upravitelj mu je nadređena osoba/nadređeni
Lingua 5B


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odgovara svom voditelju


Explanation:
Odgovoran je / polaže račune svom upravitelju / voditelju

Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 31

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jakov Milicevic: .
3 days 9 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
odgovoran/odgovorna je ovom upravitelju


Explanation:
Prijedlog

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2017-11-22 08:48:11 GMT)
--------------------------------------------------

Elegantnije možda "Izvještava svog upravitelja"

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 53
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakov Milicevic: .
3 days 9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izvješća je dužan podnijeti ovom/dotičnom upravitelju


Explanation:
Ne bih se složila s prethodna dva unosa, i stilistički ni značenjski. "Biti odgovoran" može se biti samo *za nešto* (npr. odgovoran je za funkcioniranje ureda, odgovoran je za čistoću pogona, itd.), a "odgovarati" u kontekstu tipa "odgovara svom voditelju" može značiti samo da odgovara na pitanja. Može se i odgovarati nekomu, opet na pitanja ili slično. Ili u slangu, "odgovarati kemiju/matematiku,..." Mislim da je sintagma koju tražite "dužan podnijeti/podnositi".

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-11-22 10:11:39 GMT)
--------------------------------------------------

Edit: *ni stilistički ni značenjski. Isprike na tipfeleru. :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-11-22 10:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

Edit: Još jedna nezgrapna rečenice - danas mi je krenulo! :) Trebalo je pisati "Može se i odgovarati na nešto, opet na pitanja ili slično".

Vlasta Paulic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

2 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ovaj upravitelj mu je nadređena osoba/nadređeni


Explanation:
prijedlog

report to someone or something

2. to be supervised by someone or an office. When you start work here, you will report to Mrs. Franklin. I report directly to the home office.

https://idioms.thefreedictionary.com/report to

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jakov Milicevic: Pogrešan položaj zamjenice u prijedlogu.
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search