Court of last resort

Croatian translation: sud posljednjeg stupnja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Court of last resort
Croatian translation:sud posljednjeg stupnja
Entered by: ipv

07:58 Apr 15, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: Court of last resort
Even in the case of a court of last resort, the making of a reference is discretionary.
hilandrius
Bosnia and Herzegovina
sud posljednjeg stupnja
Explanation:
...... pored toga, sud posljednjeg stupnja (court of last resort) u tom predmetu
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_12_149_2790...
Selected response from:

ipv
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1sud zadnje instance
Lea Lozančić
4Posljednja sudska instanca
Davor Ivic
2 +2sud posljednjeg stupnja
ipv


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
court of last resort
sud posljednjeg stupnja


Explanation:
...... pored toga, sud posljednjeg stupnja (court of last resort) u tom predmetu
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_12_149_2790...

ipv
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
16 mins
  -> Hvala! :-)

agree  Dragana Samardžijević
1294 days
  -> Hvala! :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
court of last resort
sud zadnje instance


Explanation:
najviši sud, zadnja sudska instanca

Vrhovni sud Republike Hrvatske

•Prethodni postupak - Postupak koji pred Sudom pokreće nacionalni sud pred kojim se neko pitanje europskoga prava pojavi kao relevantno za odlučivanje u predmetu. Nacionalni sudovi u tom postupku mogu Sudu Europske unije postavljati pitanja tumačenja i pitanja valjanosti prava Zajednice. Nacionalni sudovi nižih instanci ovlašteni su postavljati takva pitanja, dok su sudovi zadnje instance to obvezni učiniti. Na taj se način u pravnom sustavu Zajednice osigurava ujednačenost prava.

http://www.vsrh.hr/EasyWeb.asp?pcpid=1050

doktrina acte clair priznata praksom Suda Europske unije prema kojoj nacionalni sud zadnje instance nije obvezan pokrenuti postupak za donošenje prethodne odluke ako je pravilno tumačenje prava Europske unije tako očito da ne ostavlja prostora nikakvoj razumnoj sumnji o načinu na koji treba odgovoriti na postavljeno pitanje te bi i sudovi drugih država članica i Sud Europske unije odlučili na isti način

http://struna.ihjj.hr/naziv/doktrina-lt-i-gt-acte-clair-lt-i...


    Reference: http://www.vsrh.hr/EasyWeb.asp?pcpid=1050
    Reference: http://struna.ihjj.hr/naziv/doktrina-lt-i-gt-acte-clair-lt-i...
Lea Lozančić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
3 hrs
  -> Hvala još jednom!

19 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
court of last resort
Posljednja sudska instanca


Explanation:
Prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 110




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search