Denied the offences in interview

Croatian translation: poricao je prekršaje/kaznena djela tijekom ispitivanja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Denied the offences in interview
Croatian translation:poricao je prekršaje/kaznena djela tijekom ispitivanja
Entered by: John Farebrother

15:55 Sep 2, 2020
English to Croatian translations [PRO]
Law (general) / Police work
English term or phrase: Denied the offences in interview
Detectives at Northumbria Police launched an investigation and CCTV enquiries quickly identified Beaton as the person responsible.

He denied the offences in interview but later admitted aggravated burglary, burglary and attempted burglary of a business dwelling.
John Farebrother
United Kingdom
poricao je prekršaje/kaznena djela tijekom ispitivanja
Explanation:
Ne bavim se baš pravnim prijevodima, ali rekla bih da se radi o tome.
Selected response from:

sazo
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2poricao je prekršaje/kaznena djela tijekom ispitivanja
sazo
4prikupljanja obavijesti
Erzsébet Czopyk
3tijekom ispitivanja
Erzsébet Czopyk


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
denied the offences in interview
poricao je prekršaje/kaznena djela tijekom ispitivanja


Explanation:
Ne bavim se baš pravnim prijevodima, ali rekla bih da se radi o tome.

sazo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elio Verbanac: Svakako kaznena djela u ovom slučaju
3 hrs

agree  Marija Jankovic: poricao/negirao kaznena djela
16 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
denied the offences in interview
tijekom ispitivanja


Explanation:
Corecore.ac.uk › download › pdf
ne u pravnom položaju osumnjičenika u izvidima kaznenih djela te, kao posljedica ... prepoznao da je tijekom ispitivanja od strane policije osumnjićenik ne manje, ...
IMHO, actually, the interview is an interrogation.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-09-02 19:07:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ključne riječi: osumnjičenik, policijsko ispitivanje osumnjičenika

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-09-02 19:09:10 GMT)
--------------------------------------------------

Police and state attorney practice in questioning suspectshrcak.srce.hr › file
Poseban je naglasak na razlikovanju prikupljanja obavijesti i ispitivanja osumnjičenika. ... tijekom prometne kontrole ili tijekom redovitih nasumićnih provjera ako osumnjićenik ili ... poćinjenje bilo da su poćinjenje kaznenog djela negirali.

Erzsébet Czopyk
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
denied the offences in interview
prikupljanja obavijesti


Explanation:
I have to correct my own ansewr based on tha lest link found in my first answer.

Neke specifičnosti kriminalističkog istraživanja rizičnih ...www.bib.irb.hr › ...-
ubojstva, obrada terena, organizacija prikupljanja obavijesti od građana (homicide, house to house enquiry, investigative interview). Sažetak Obrada terena kod ...
by J Pavliček

(PDF) OPĆE OPERATIVNO TAKTIČKE MJERE I TAKTIKA ...www.researchgate.net › publication › 313552760_OPCE_...
Osim ovog vida 117 116 prikupljanja odnosno istraživanja u sprječavanju i ... preko primjene taktike kriminalističkog intervjua u cilju prikupljanja obavijesti od ...

Josip PAVLICEK | Professor (Assistant) | PhD - ResearchGatewww.researchgate.net › profile › Josip_Pavlicek
Police interviewing of suspects is one of the cornerstones of the criminal ... Obrada terena kod ubojstava (organizacijski aspekti prikupljanja obavijesti od ...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2020-09-02 19:17:22 GMT)
--------------------------------------------------

Kriminalistički intervju - biblioteka - međunarodno ...criminalisticassociation.org › KRIMI...
Kriminalistički intervju kao metoda kriminalistike. 6.2. Neka opća načela intervjuiranja svjedoka. 6.3. Opće karakteristike kriminalističkog intervjua. 6.3.1. Vrijeme ...

Erzsébet Czopyk
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search