fatigue damage

Croatian translation: oštećenje zbog zamora (materijala)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fatigue damage
Croatian translation:oštećenje zbog zamora (materijala)
Entered by: V&E-Team

21:34 Jul 3, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright / heat exchanger
English term or phrase: fatigue damage
Protection against thermal or/and pressure fatigue

Sudden temperature and pressure changes could cause fatigue damage to the heat exchanger.
V&E-Team
Croatia
oštećenje zbog zamora (materijala)
Explanation:
http://zprojekti.mzos.hr/page.aspx?pid=96&lid=1&progID=536&p...

Oštećenje korijena zuba zupčanika zbog niskocikličnog ...



bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=375233
Tako vremenski promjenjiva naprezanja vode zamoru materijala, povećana temperatura izaziva puzanje materijala, vremenski promjenjiva temperatura uzrokuje toplinski zamor, koncentracija naprezanja izaziva cikičko gomilanje plastičnih deformacija što vodi začeću mikropukotine itd.


Translate this page
Dec 10, 2008 - Naslov: Oštećenje korijena zuba zupčanika zbog niskocikličnog zamora materijala ( Gear Toorh Root Damage due to Low– cycle Fatigue ).
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7oštećenje zbog zamora (materijala)
bonafide1313
4zamorno oštećenje
LogosART


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zamorno oštećenje


Explanation:
zamorno oštećenje

--------------------------------------------------
Note added at 9 min (2014-07-03 21:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...


LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 16

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
oštećenje zbog zamora (materijala)


Explanation:
http://zprojekti.mzos.hr/page.aspx?pid=96&lid=1&progID=536&p...

Oštećenje korijena zuba zupčanika zbog niskocikličnog ...



bib.irb.hr/prikazi-rad?&rad=375233
Tako vremenski promjenjiva naprezanja vode zamoru materijala, povećana temperatura izaziva puzanje materijala, vremenski promjenjiva temperatura uzrokuje toplinski zamor, koncentracija naprezanja izaziva cikičko gomilanje plastičnih deformacija što vodi začeću mikropukotine itd.


Translate this page
Dec 10, 2008 - Naslov: Oštećenje korijena zuba zupčanika zbog niskocikličnog zamora materijala ( Gear Toorh Root Damage due to Low– cycle Fatigue ).

bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drazenborcic
17 mins
  -> Hvala!

agree  Pjer Kosović
25 mins
  -> Hvala!

agree  sazo
26 mins
  -> Hvala!

agree  Daryo
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Darko Pauković
12 hrs

agree  zoe1
13 hrs

agree  Mira Stepanovic
1 day 10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search