latvian & lithuanian language

Croatian translation: letonski i litvanski jezik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:latvian & lithuanian language
Croatian translation:letonski i litvanski jezik
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

13:56 Jun 10, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Linguistics
English term or phrase: latvian & lithuanian language
latvian language = letonski ili latvijski jezik ?

lithuanian language = litvanski ili litavski jezik ?

citat iz jednog novinskog clanka:
"Ispravno hrvatski se kaže litvanski jezik, ali litavski narod. Može se kazati i da je litavski jezik, a zemlja je Litva, a ne više Litvanija kako je bilo prije."
aha! tek mi sad nista nije jasno :)

hvala!
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
letonski i litvanski jezik
Explanation:
"Samo su letonski i litvanski živi baltički jezici."
http://hr.wikipedia.org/wiki/Letonski_jezik
Selected response from:

Ivana Bjelac
Croatia
Grading comment
odlučila je većina

hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4letonski i litvanski jezik
Ivana Bjelac
5 +3latvijski i litvanski
Davorka Grgic
5 +2latvijski i litavski
alen botica
5letonski i litavski
Petra Potocnik Vukelic


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
letonski i litvanski jezik


Explanation:
"Samo su letonski i litvanski živi baltički jezici."
http://hr.wikipedia.org/wiki/Letonski_jezik

Ivana Bjelac
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
odlučila je većina

hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
1 hr
  -> hvala :-)

agree  Branka Stankovic McCarthy
1 hr
  -> hvala :-)

agree  krtko
6 hrs
  -> hvala :-)

agree  Gordana Smith
10 hrs
  -> hvala :-)

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
latvijski i litvanski


Explanation:
...a zemlje su Latvija i Litva.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2006-06-10 14:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

Orobajte Google s latvijski+litvanski.

Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: Latvijski je stariji naziv na letonski jezik. Zemlje su Letonija i Litva.
1 hr
  -> Hvala, Davore. Bilo bi mi neobicno drago kad bi se ubuduce suzdrzali od klomentara na moje postove.

agree  Branka Stankovic McCarthy
1 hr
  -> Hvala, Branka

agree  Gordana Macecevic: slažem se
2 hrs

agree  krtko
6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
latvijski i litavski


Explanation:
HP... Kina-pojednostavnjeni kineski, Kolumbija-španjolski, Koreja-korejski, Latvija-latvijski, Litva-litavski, Luksemburg-francuski, Mađarska-mađarski ...
welcome.hp.com/country/hr/hr/welcome.html - 40k - Spremljeno - Slične stranice


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-06-10 17:39:48 GMT)
--------------------------------------------------

mislim da ima puno vise primjera na latvijski i litavski

alen botica
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  krtko
2 hrs

agree  Slavica Kosca-Vrlazic: Nekoliko godina ih proučavam pa se slažem s Vama.
2 days 2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
letonski i litavski


Explanation:
prema Aniću:
litavski - koji se odnosi na Litvu i Litvance
letonski - koji se odnosi na Letoniju (prije: Latvija) i Letonce

Petra Potocnik Vukelic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search