linoleic acid

Croatian translation: linolna kiselina

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linoleic acid
Croatian translation:linolna kiselina
Entered by: V&M Stanković

10:17 Aug 6, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: linoleic acid
linoleic acid... for skin elasticity and hydration
ihodak4
linolna kiselina
Explanation:
linoleic acid > linolna kiselina
(Mihalidi A. i M, Hemijsko-tehnološki rečnik)


"linolna kiselina
Engleski naziv: linoleic acid
najvažnija od svih višestruko nezasićenih masnih kiselina po količini i rasprostranjenosti u prirodi. Ona je glavna kiselinska komponenta mnogih biljnih masti i ulja. npr. šafranike (75%), suncokreta (60%), pamučnih sjemenaka (45%), soje (50%) i kukuruznih klica (40%). Linolna kiselina i njeni derivati nazivaju se i omega-6 masne kiseline. Sa stajališta nutricionistike, linolna kiselina je esencijalna, što znači da se stalno mora unositi; služi kao sirovinski materijal za sintezu tjelesnih masnoća uključivši i one iz moždanog i živčanog tkiva. Stoga pri izradi hrane za dojenčad linolna kiselina mora biti na razini 12-15% ukupne masti ili najmanje do razine u humanom mlijeku (8-10% ukupne masti mlijeka). U hrani koja je deficitarna linolnom kiselinom mogu nastati ozbiljni poremećaji u razvoju i metabolizmu koji se manifestiraju u promjenama na koži. općem tjelesnom stanju itd."
(http://coolinarika.com/index.php?hurl=false&character=L&id_d...


“CLA je međunarodna kratica za Conjungated Linoleic Acid = konjugirana linolna kiselina. Izomeri su različite varijante CLA.”
(http://www.dijan-svijetsporta.com/proizvodi/specijalni_proiz...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 8 hrs 52 mins (2005-08-07 19:10:07 GMT)
--------------------------------------------------

Webster\'s Online Dictionary:

Linoleic Acid (Synonym: linolic acid; French: acide linoléique; German: Linolsaeure) - An unsaturated fatty acid, CH3 (CH2 )4 CH = CH(CH 2 )7 COOH , used as a collector in the flotation process.
(http://www.websters-online-dictionary.org/definition/linolei...

LinoLENic Acid (French: acide linoLENique; German: LinoLENsäure) - An unsaturated fatty acid, CH3 CH2 CH = CH CH2 CH =CH CH2 CH = CH(CH2 )7 COOH .
(http://www.websters-online-dictionary.org/definition/linolen...
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Hvala, također na opsirnom objasnjenju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7linolna kiselina
V&M Stanković
3linolenska kislina
Ford Prefect


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
linolenska kislina


Explanation:


Ford Prefect
Burkina Faso
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: kiselina
42 mins

disagree  V&M Stanković: linolenska kiselina = linoleNic acid / C17H29.COOH /; linolna kiselina = linoleic acid / CH3.(CH2)4.CH:CH.CH2.CH:CH.(CH2)7.COOH /
1 hr
  -> http://www.eudict.com/about.php?lang=engcro&word=linoleic

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
linolna kiselina


Explanation:
linoleic acid > linolna kiselina
(Mihalidi A. i M, Hemijsko-tehnološki rečnik)


"linolna kiselina
Engleski naziv: linoleic acid
najvažnija od svih višestruko nezasićenih masnih kiselina po količini i rasprostranjenosti u prirodi. Ona je glavna kiselinska komponenta mnogih biljnih masti i ulja. npr. šafranike (75%), suncokreta (60%), pamučnih sjemenaka (45%), soje (50%) i kukuruznih klica (40%). Linolna kiselina i njeni derivati nazivaju se i omega-6 masne kiseline. Sa stajališta nutricionistike, linolna kiselina je esencijalna, što znači da se stalno mora unositi; služi kao sirovinski materijal za sintezu tjelesnih masnoća uključivši i one iz moždanog i živčanog tkiva. Stoga pri izradi hrane za dojenčad linolna kiselina mora biti na razini 12-15% ukupne masti ili najmanje do razine u humanom mlijeku (8-10% ukupne masti mlijeka). U hrani koja je deficitarna linolnom kiselinom mogu nastati ozbiljni poremećaji u razvoju i metabolizmu koji se manifestiraju u promjenama na koži. općem tjelesnom stanju itd."
(http://coolinarika.com/index.php?hurl=false&character=L&id_d...


“CLA je međunarodna kratica za Conjungated Linoleic Acid = konjugirana linolna kiselina. Izomeri su različite varijante CLA.”
(http://www.dijan-svijetsporta.com/proizvodi/specijalni_proiz...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 8 hrs 52 mins (2005-08-07 19:10:07 GMT)
--------------------------------------------------

Webster\'s Online Dictionary:

Linoleic Acid (Synonym: linolic acid; French: acide linoléique; German: Linolsaeure) - An unsaturated fatty acid, CH3 (CH2 )4 CH = CH(CH 2 )7 COOH , used as a collector in the flotation process.
(http://www.websters-online-dictionary.org/definition/linolei...

LinoLENic Acid (French: acide linoLENique; German: LinoLENsäure) - An unsaturated fatty acid, CH3 CH2 CH = CH CH2 CH =CH CH2 CH = CH(CH2 )7 COOH .
(http://www.websters-online-dictionary.org/definition/linolen...

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, također na opsirnom objasnjenju.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV
27 mins
  -> hvala

agree  Dusica Cook
2 hrs
  -> hvala

agree  Ivana Bjelac
2 hrs
  -> hvala

agree  A.Đapo
3 hrs
  -> hvala

agree  gorana nad-conlan (X)
4 hrs
  -> hvala

agree  Pike
5 hrs
  -> hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
6 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search