protein turnover

Croatian translation: metabolizam proteina, obrt proteina

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:protein turnover
Croatian translation:metabolizam proteina, obrt proteina
Entered by: Veronica Prpic Uhing

10:20 Aug 6, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: protein turnover
naslov sheme: aminokiseline - sinteza - proteini - katabolizam
ihodak4
obrt proteina, metabolizam proteina
Explanation:
Obrt proteina je ravnoteža između sinteze proteina i razgradnje proteina, odnosno izmedju anabolizma i katabolizma proteina.

Prevadja se kao obrt ili metabolizam

"Protein turnover is considered to be a highly dynamic process which results in a continuous flux of amino acids into the protein pool via anabolic processes (i.e. protein synthesis) and out of the protein pool via catabolic processes (i.e. protein degradation)."

http://www.mef.hr/nastava/dodiplom/izvplan/MKBK II.pdf
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pretvorba proteina, katabolizam proteina
BUZOV
5obrt proteina, metabolizam proteina
Veronica Prpic Uhing


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pretvorba proteina, katabolizam proteina


Explanation:
DOC] MEDICINSKI FAKULTET SVEUČILIŠTA U SPLITU - NASTAVNI PLAN I PROGRAM ...
Format datoteke: Microsoft Word 2000 - HTML verzija
Pretvorba proteina, zahrđala jetra. Osjetni sustav boli, osjetni sustav bez organa.
Znanja i vještine. Razumijevanje temeljnih načela kemije i temeljnih ...
www.bsb.mefst.hr/Povjerenstvo-zn/ Doc/nastavni%20plan%20slozeno%20lektorirano.doc –
Pojmovnik | BeautyMag
Katabolizam ˆvrh: Katabolizam je proces razgradnje tkiva, a može biti uzrokovan
primjerice intenzivnim mišićnim radom (treningom), izgladnjivanjem ili ...
www.beautymag.net/pojmovnik -
Poliklinika Harni / Lifestyle / Antioksidansi / Oksidacija i bolest
Svim tim stanjima zajedničko je oštećenje biomolekula, tj. proteina, ...
a posljedice su ubrzani katabolizam proteina, skraćen poluvijek života molekula u ...
www.poliklinika-harni.hr/teme/stil/03_oksidacija.asp - 35k -
www.NRG-fit.com - Wellness LifeStyle
Na taj način produže vrijeme ulaska u katabolizam. ... zadnji izvor energija a
to je razgradnja mišića (katabolizam) postoji odziv tijela - bolovi, grčevi, ...
www.nrg-fit.com/kako_mrsaviti_kvalitetno.asp - 125k -
III godina
Katabolizam ugljikohidrata - glikoliza. Katabolizam masti - b-oksidacija masnih
kiselina. Katabolizam proteina - razgradnja aminokiselina i ciklus uree. ...
www.ktf-split.hr/nastava/prog-sv/prg_3-32.htm - 14k -


BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
18 mins

agree  Dusica Cook
2 hrs

agree  A.Đapo
3 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
obrt proteina, metabolizam proteina


Explanation:
Obrt proteina je ravnoteža između sinteze proteina i razgradnje proteina, odnosno izmedju anabolizma i katabolizma proteina.

Prevadja se kao obrt ili metabolizam

"Protein turnover is considered to be a highly dynamic process which results in a continuous flux of amino acids into the protein pool via anabolic processes (i.e. protein synthesis) and out of the protein pool via catabolic processes (i.e. protein degradation)."

http://www.mef.hr/nastava/dodiplom/izvplan/MKBK II.pdf



    Reference: http://aas.bfro.uni-lj.si/74-1999/PDF/74-1999-1-7-18.pdf
    Reference: http://www.vef.hr/org/kemija/biokemija_popis_predavanja.htm
Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search