Swine vesicular disease

Croatian translation: vezikularna bolest svinja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Swine vesicular disease
Croatian translation:vezikularna bolest svinja
Entered by: eleonora_r

22:44 Nov 19, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: Swine vesicular disease
na deklaraciji za uvoz mesa
tanya123
vezikularna bolest svinja
Explanation:
Vezikularna enterovirusna bolest svinja je zarazna bolest svinja koju uzrokuje enterovirus iz porodice Picornaviridae, koja može imati subklinički, blag ili žestok tijek vezikularne bolesti, ovisno o soju virusa koji je uzrokuje, načinu prijenosa i dozi virusa, kao i stanju na gospodarstvu na kojem se svinje drže. Dodatni čimbenici stresa poput prijevoza, miješanje s drugim svinjama i ekstremne temperature mogu pogodovati razvoju kliničkih znakova.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-19 22:58:00 GMT)
--------------------------------------------------

vezikularna bolest svinja Morbus vesicularis (enterovirus) suum
http://www.poslovniforum.hr/poljoprivreda/bolesti_p.asp
Selected response from:

eleonora_r
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vezikularna bolest svinja
eleonora_r
5vezikularna bolest svinja
Sanja Mihailovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
swine vesicular disease
vezikularna bolest svinja


Explanation:
to je to ;)


    Reference: http://www.moj-rjecnik.net/wct_index.php?run=rez&wct=198&rje...
Sanja Mihailovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
swine vesicular disease
vezikularna bolest svinja


Explanation:
Vezikularna enterovirusna bolest svinja je zarazna bolest svinja koju uzrokuje enterovirus iz porodice Picornaviridae, koja može imati subklinički, blag ili žestok tijek vezikularne bolesti, ovisno o soju virusa koji je uzrokuje, načinu prijenosa i dozi virusa, kao i stanju na gospodarstvu na kojem se svinje drže. Dodatni čimbenici stresa poput prijevoza, miješanje s drugim svinjama i ekstremne temperature mogu pogodovati razvoju kliničkih znakova.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-11-19 22:58:00 GMT)
--------------------------------------------------

vezikularna bolest svinja Morbus vesicularis (enterovirus) suum
http://www.poslovniforum.hr/poljoprivreda/bolesti_p.asp


    Reference: http://www.mps.hr/pdf/zakoni/Pravilnik_o_utvrtdjivanju_dijag...
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
8 days
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search