drencher

Croatian translation: aplikator / drench pištolj

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drencher
Croatian translation:aplikator / drench pištolj
Entered by: Nikola Bijelić, MD, PhD

10:11 Nov 30, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Livestock / Animal Husbandry
English term or phrase: drencher
Šireg konteksta nema, radi se o nabrajanju pribora koji se koristi u svinjogojstvu.
dkalinic
aplikator /
Explanation:
Evo još jedan naziv koji se koristi, mada je odgovor kolegice Stepanović točan.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-11-30 11:46:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ispričavam se za kosu crtu u odgovoru, greškom sam stavio odgovor prije nego sam ga dovršio.

Pozdrav!
Selected response from:

Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Grading comment
Hvala. Ovo se ipak češće koristi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1"drench pištolj" / uređaj za davanje lijekova (svinjama)
Mira Stepanovic
4aplikator /
Nikola Bijelić, MD, PhD


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
"drench pištolj" / uređaj za davanje lijekova (svinjama)


Explanation:
drench - ovlažiti; potopiti; tečni lek; dati životinji tečni lek
drench gun - uređaj za doziranje lekova govedima, ovcama ili svinjama
drenching kit - uređaj za davanje lekova
ref. EN-SH rečnik iz stočarstva, T. Čobić, S. Bačvanski, A. Srećković

http://bayer-veterina.hr/scripts/pages/hr/proizvodi/baycox_5...
Način primjene i doze
Prije p.o. aplikacije suspenzija se treba protresti. Ako se daje mali volumen Baycox® suspenzije (prasad) preporučuje se koristiti aplikatore ('drench' pištolj) s točnošću od 0,1 ml.

http://gzyonggao.en.alibaba.com/product/634129425-210547363/...
automatic veterinary drencher

https://www.google.rs/search?q=drencher pigs&hl=en&client=fi...

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bijelić, MD, PhD
49 mins
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplikator /


Explanation:
Evo još jedan naziv koji se koristi, mada je odgovor kolegice Stepanović točan.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2012-11-30 11:46:12 GMT)
--------------------------------------------------

Ispričavam se za kosu crtu u odgovoru, greškom sam stavio odgovor prije nego sam ga dovršio.

Pozdrav!


    Reference: http://bayer-veterina.hr/scripts/pages/hr/proizvodi/baycox_5...
Nikola Bijelić, MD, PhD
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala. Ovo se ipak češće koristi.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search