pipeline

Croatian translation: razvoj novih proizvoda

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pipeline
Croatian translation:razvoj novih proizvoda
Entered by: alen botica

14:21 Sep 19, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Management / merger
English term or phrase: pipeline
http://financial-dictionary.thefreedictionary.com/pipeline
alen botica
protočna struktura
Explanation:
Ovdje vam je predavanje o "pipeline" - protočnoj strukturi tvrtke

http://www.fer.hr/_download/repository/05_FRISC_pipeline_BW....


inace pipeline project je varijacija ovog
http://www.proz.com/kudoz/1099355

--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2006-09-20 22:07:47 GMT)
--------------------------------------------------

Dobro su na Engleskoj ploci vidjeli da se radi o "working the pipeline" --- keeping the flow of business activity high"
prema ovome bi bilo bolje - intezivno održavanje ili vrsenje poslovnih aktivnosti ili jos bolje "intenzivan tijek poslovnih aktivnosti"

" održavanje tijeka poslovanja aktivnim" ne pase
Selected response from:

Veronica Prpic Uhing
United States
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kanal za kolanje povjerljivih informacija
Ivana Karanikic (X)
5protočna struktura
Veronica Prpic Uhing
3priprema
Ariana Koši


Discussion entries: 4





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kanal za kolanje povjerljivih informacija


Explanation:
ukoliko se radi o ekonomiji onda je to ovaj izraz. U suprotnom može značiti naftovod ili cjevovod

Ivana Karanikic (X)
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
priprema


Explanation:
"in the pipeline" - u pripremi

....pripreme mogu postati rizične ako se i kada ciljana tvrtka odluči na prodaju...

Možda odgovara ovako nešto?

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 7

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
protočna struktura


Explanation:
Ovdje vam je predavanje o "pipeline" - protočnoj strukturi tvrtke

http://www.fer.hr/_download/repository/05_FRISC_pipeline_BW....


inace pipeline project je varijacija ovog
http://www.proz.com/kudoz/1099355

--------------------------------------------------
Note added at 1 day7 hrs (2006-09-20 22:07:47 GMT)
--------------------------------------------------

Dobro su na Engleskoj ploci vidjeli da se radi o "working the pipeline" --- keeping the flow of business activity high"
prema ovome bi bilo bolje - intezivno održavanje ili vrsenje poslovnih aktivnosti ili jos bolje "intenzivan tijek poslovnih aktivnosti"

" održavanje tijeka poslovanja aktivnim" ne pase

Veronica Prpic Uhing
United States
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 25
Notes to answerer
Asker: Prema http://www.proz.com/kudoz/1555160... mislio sam da ostavim u zagradama... Kao što smo vidjeli u 2. poglavlju, intezivno održavanje poslovnih aktivnosti (working the pipeline) može biti ključna prednost ukoliko se tvrtka meta odluči na prodaju. ?? ili održavanje tijeka poslovanja aktivnim?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search