melt cushion

Croatian translation: jastučić polimerne taljevine

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:melt cushion
Croatian translation:jastučić polimerne taljevine
Entered by: Darko Pauković

12:15 Mar 2, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Manufacturing / injekcijsko prešanje
English term or phrase: melt cushion
The melt cushion is the material at the front of the screw when the screw is in the forward position. Always injection mould with a melt cushion of 1/8” to 1/4” to allow the part to pack out evenly. A pressure loss can result if the cushion is too high, and the parts will not mould consistently.
Darko Pauković
Croatia
jastučić polimerne taljevine
Explanation:
melt - taljevina

Naslov: Utjecaj temperature taljevine i naknadnog tlaka na rasteznu čvrstoću polistirenskog injekcijski prešanog otpreska
(Influence of the melt teperature and holding pressure on tensile strength of polystyrene injection molded part )
http://bib.irb.hr/prikazi-rad?rad=705744

4. INJEKCIJSKO PREŠANJE
Najvažniji ciklički postupak prerade plastomera je injekcijsko prešanje. To je postupak brzog brizganja plastomerne taljevine u temperiranu kalupnu šupljinu i njezino skrućivanje u izradak.
4. INJECTION MOULDING
The most important cyclic procedure for thermoplasts is injection moulding. That is a process of the rapid injection of melt into the tempered mould and its’ solidification into a product.
http://hrcak.srce.hr/file/40668

melt cushion - jastučić taljevine ili jastučić polimerne taljevine.

Na 67 str. časopisa pronalaze se rečenice: "U prvoj je fazi mlaznica s hidrauličnim igličastim ventilom otvorena te se kroz nju ubrizgava polimerna taljevina (Slika 2a). Jastučić potreban za pečaćenje ostaje u sabirnici cilindra ubrizgavalice.

...U konačnoj fazi igličasti ventil ponovno se otvara te se u kalupnu šupljinu ubrizgava jastučić polimerne taljevine koji služi za pečaćenje otpreska (Slika 2c)."
https://issuu.com/irt3000/docs/irt3000-03-hr-cel
Selected response from:

Ratko Rebic
Croatia
Grading comment
Hvala još jedanput
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4jastučić polimerne taljevine
Ratko Rebic
4prigušnica
Prijevodi.hr
Summary of reference entries provided
Možda pomogne...
Sasa Kalcik

Discussion entries: 6





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prigušnica


Explanation:
Ukoliko se radi o elementu za usporavanje/amortizaciju uvrtanja vijka ova opcija mi se čini vrlo vjerojatna. Provjerite da li vam ovaj termin odgovara u širem kontekstu.
Primjer:
Rubber cushion drill string stabilizer – stabilizator bušaće kolone (kolone bušaćih alatki) s gumenim amortizerima

Iako prigušnica postoji i kod ventila i kod mjernih uređaja za protok ventila.
http://www.atm-mating.hr/mjerne-prigusnice.php

Te kao elektronska prigušnica:
http://www.schrack.hr/trgovina/led-trake-izvori-svjetla-i-pr...


    Reference: http://www.acomold.com/what-is-residual-melt-cushion-for-the...
Prijevodi.hr
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
jastučić polimerne taljevine


Explanation:
melt - taljevina

Naslov: Utjecaj temperature taljevine i naknadnog tlaka na rasteznu čvrstoću polistirenskog injekcijski prešanog otpreska
(Influence of the melt teperature and holding pressure on tensile strength of polystyrene injection molded part )
http://bib.irb.hr/prikazi-rad?rad=705744

4. INJEKCIJSKO PREŠANJE
Najvažniji ciklički postupak prerade plastomera je injekcijsko prešanje. To je postupak brzog brizganja plastomerne taljevine u temperiranu kalupnu šupljinu i njezino skrućivanje u izradak.
4. INJECTION MOULDING
The most important cyclic procedure for thermoplasts is injection moulding. That is a process of the rapid injection of melt into the tempered mould and its’ solidification into a product.
http://hrcak.srce.hr/file/40668

melt cushion - jastučić taljevine ili jastučić polimerne taljevine.

Na 67 str. časopisa pronalaze se rečenice: "U prvoj je fazi mlaznica s hidrauličnim igličastim ventilom otvorena te se kroz nju ubrizgava polimerna taljevina (Slika 2a). Jastučić potreban za pečaćenje ostaje u sabirnici cilindra ubrizgavalice.

...U konačnoj fazi igličasti ventil ponovno se otvara te se u kalupnu šupljinu ubrizgava jastučić polimerne taljevine koji služi za pečaćenje otpreska (Slika 2c)."
https://issuu.com/irt3000/docs/irt3000-03-hr-cel

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala još jedanput

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sasa Kalcik
2 mins
  -> Hvala na agree-u i doprinosu!

agree  ipv
2 mins
  -> Hvala na agree-u i doprinosu!

agree  Prijevodi.hr
19 mins
  -> Hvala na agree-u i doprinosu!

agree  Ivana Bojcic
3 days 21 hrs
  -> Hvala, Ivana!




Reference comments


34 mins
Reference: Možda pomogne...

Reference information:
Cushion The cushion is the difference in the final forward position of the screw and its maximum allowable forward position. More Cushion results more residence time, some time degrades. If the screw were allowed to travel its full stroke and stop mechanically against the nozzle, the cushion would be zero. With zero Cushion no hold on works. Typically a cushion of 3 to 6 mm is used.
http://slideplayer.com/slide/7404747/

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search