elasticon

Croatian translation: analiza/istraživanje/mjerenje/procjena cjenovne elastičnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:elasticon
Croatian translation:analiza/istraživanje/mjerenje/procjena cjenovne elastičnosti

06:26 Oct 6, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / price elasticity
English term or phrase: elasticon
Sjedinjeni analitički model koji se zasniva na procjenama osobne cjenovne elastičnosti, kao i unakrsne cjenovne elastičnosti. Od podvrgnutih se osoba traži da li mogu navesti vjerojatnost kupnje svake individualne marke u situaciji kada je cijena svake marke fiksna na određenoj cjenovnoj razini. Markov model prvog reda predstavlja izmjenjivanje različitih marki inducirano zbog cjenovnih promjena. Model cijene-potražnje postavlja se razmjeru izbora pomoću metode najmanjih kvadrata (Mahajan, Green, and Goldberg 1982).

Nisam mogao pronaći vezane linkove, pa jedino mogu sam predložiti termin "analizu cjenovne elastičnosti". Ne znam može li jednostavno "elastikon".
Vladimir Mavar (X)
analiza/istraživanje/mjerenje/procjena cjenovne elastičnosti
Explanation:
"analiza cjenovne elastičnosti" je u redu

riječi "elastikon" nema


"mjerenje"..
http://www.efri.hr/kolegiji/prikaz.asp?txt_id=1398

"istraživanje"..
http://www.gfk.hr/documents.htm

"metode procjene"...
http://www.aztn.hr/pdf-novo/uredbe_vlade/Obavijest Komis o d...
Selected response from:

Ariana Koši
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1analiza/istraživanje/mjerenje/procjena cjenovne elastičnosti
Ariana Koši
3-
dalmil (X)


Discussion entries: 2





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
-


Explanation:
Trebate citirati original da bi se iz originalnog teksta moglo zakljucivati.

dalmil (X)
Germany

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
analiza/istraživanje/mjerenje/procjena cjenovne elastičnosti


Explanation:
"analiza cjenovne elastičnosti" je u redu

riječi "elastikon" nema


"mjerenje"..
http://www.efri.hr/kolegiji/prikaz.asp?txt_id=1398

"istraživanje"..
http://www.gfk.hr/documents.htm

"metode procjene"...
http://www.aztn.hr/pdf-novo/uredbe_vlade/Obavijest Komis o d...

Ariana Koši
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Karanikic (X)
1 day 12 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search