targeted and affordable global marketing

Croatian translation: ciljani i pristupačani globalni marketing

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:targeted and affordable global marketing
Croatian translation:ciljani i pristupačani globalni marketing
Entered by: dkalinic

17:48 Jan 12, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research
English term or phrase: targeted and affordable global marketing
Targeted and affordable global marketing, including one of the world’s biggest shopping and fashion publications in XY, that establishes a multi-channel dialogue with your customers.
dkalinic
ciljan i pristupačan globalan marketing
Explanation:
Marketing koji se obraća ciljanoj publici, a uz to je financijski prihvatljiv za naručitelja te se odnosi na međunarodno okruženje.

Eventualno "ciljan i pristupačan marketing u međunarodnom okruženju."
Selected response from:

Andreja Ciković
Croatia
Grading comment
Andreja, puno hvala na potvrdi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6ciljan i pristupačan globalan marketing
Andreja Ciković
3 +4ciljani i povoljni/pristupačni globalni marketing ( promidžba?)
Lingua 5B


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ciljani i povoljni/pristupačni globalni marketing ( promidžba?)


Explanation:

može i po povoljnoj cijeni, jeftin i slično

http://209.85.135.132/search?q=cache:-hC2AR4FDV8J:web-compan...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenka Ivkovcic: Tako je, ciljani i pristupačni globalni marketing.
3 hrs

agree  Marina Pjevalica
4 hrs

agree  Ana Kardum
16 hrs

agree  PeregrineFalcon
1 day 7 hrs

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
ciljan i pristupačan globalan marketing


Explanation:
Marketing koji se obraća ciljanoj publici, a uz to je financijski prihvatljiv za naručitelja te se odnosi na međunarodno okruženje.

Eventualno "ciljan i pristupačan marketing u međunarodnom okruženju."

Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Andreja, puno hvala na potvrdi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Sviđaju mi se oba ponuđena rješenja.
22 mins
  -> Hvala, Ivana, i meni isto:-)!

agree  Dinap
24 mins
  -> Hvala!

agree  Sanja Staklenac
1 hr
  -> Hvala!

agree  Milan Djukić
2 hrs
  -> Hvala!

neutral  Zdenka Ivkovcic: Slažem se s ponuđenim rješenjem, ali koliko vidim ovdje su pridjevi u funkciji identifikacije pa bi trebao određeni oblik pridjeva.
3 hrs
  -> Hvala!

agree  Marina Pjevalica
4 hrs

agree  PeregrineFalcon
1 day 7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search