carbon fibre

Croatian translation: ugljična vlakna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carbon fibre
Croatian translation:ugljična vlakna
Entered by: Kristina Kolic

06:20 Sep 9, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-09-12 07:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: carbon fibre
radi se o Ray Ban naočalama, edicija carbon fibre
ipv
ugljična vlakna
Explanation:
"ugljična vlakna" :
hrvatski: http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/cd21h.htm
engleski: http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/ed21h.htm#D21H01350

"Ray-Ban Tech najnaprednija je kolekcija sunčanih naočala do sada, okvira napravljenih od ugljičnih vlakana."
http://www.monokl.hr/ray-ban/80/

"Nokia 8800 Carbon Arte novi je model u luksuznoj Arte seriji, a od ostalih se razlikuje po kućištu od ugljičnih vlakana"
http://not.hr/index.php/Novi-mobiteli/Nokia-8800-Carbon-Arte...

"Stražnji blatobran od ugljičnih vlakana ● Usisnik zraka od ugljičnih vlakana ● Spojleri maske od ugljičnih vlakana ● Oklopi od ugljičnih vlakana"
http://www.skutermoto.hr/novosti_display.asp?ID=60

Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9ugljična vlakna
Kristina Kolic
5karbonska vlakna
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
ugljična vlakna


Explanation:
"ugljična vlakna" :
hrvatski: http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/cd21h.htm
engleski: http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/ed21h.htm#D21H01350

"Ray-Ban Tech najnaprednija je kolekcija sunčanih naočala do sada, okvira napravljenih od ugljičnih vlakana."
http://www.monokl.hr/ray-ban/80/

"Nokia 8800 Carbon Arte novi je model u luksuznoj Arte seriji, a od ostalih se razlikuje po kućištu od ugljičnih vlakana"
http://not.hr/index.php/Novi-mobiteli/Nokia-8800-Carbon-Arte...

"Stražnji blatobran od ugljičnih vlakana ● Usisnik zraka od ugljičnih vlakana ● Spojleri maske od ugljičnih vlakana ● Oklopi od ugljičnih vlakana"
http://www.skutermoto.hr/novosti_display.asp?ID=60



Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
26 mins
  -> Hvala, Dubravka!

agree  bonafide1313
36 mins
  -> Hvala, Bonafide!

agree  Sherefedin MUSTAFA
52 mins
  -> Hvala, Sherefedine!

agree  Veronica Prpic Uhing
1 hr
  -> Hvala, Veronica!

agree  Mira Stepanovic
1 hr
  -> Hvala, Miro!

agree  zoe1
1 hr
  -> Hvala, Zoe1!

agree  Dinap
2 hrs
  -> Hvala, b79!

agree  Kornelija Halkic
2 hrs
  -> Hvala, Kornelija!

agree  Milan Djukić
3 days 12 hrs
  -> Hvala, Milane!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
karbonska vlakna


Explanation:
Isto što i ugljična, ali se "po zvučnosti" bolje slaže uz Ray Ban naočale. Nekako mi je više fensi.

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: hvala puno





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search