third party certifier

Croatian translation: neovisna certifikacijska kuća

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:third party certifier
Croatian translation:neovisna certifikacijska kuća
Entered by: drazenborcic

10:17 Apr 21, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-04-24 16:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / certificiranje
English term or phrase: third party certifier
radi se o certificiranju tj. CARB Attestation a certifikacijsko tijelo Fraunhofer in SR Njemačke je
THIRD PARTY CERTIFIER approved by California Air Resources Baord ...
Kudumija
neovisna certifikacijska kuća
Explanation:
Uobičajen naziv u svijetu normi i normiranih sustava. Google kaže "neovisna certifikacijska kuća" 1870 hitova; "neovisna certifikacijska ustanova" 3 hita.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
hvala, pomogli ste mi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5neovisna certifikacijska kuća
drazenborcic
4 +1neovisna certifikacijska institucija
Tomislav Patarčić


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
neovisna certifikacijska institucija


Explanation:
Budući Hrvatski zavod za Normizaciju i Akreditacijska agencija vladaju tim pojmovima, možda ne bi bilo loše i njih konzultirati za najnoviju inačicu, ali inače sam vrlo jako siguran da je ovakav izraz vrlo pogodan kao prijevod.

Tomislav Patarčić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
3 days 1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
neovisna certifikacijska kuća


Explanation:
Uobičajen naziv u svijetu normi i normiranih sustava. Google kaže "neovisna certifikacijska kuća" 1870 hitova; "neovisna certifikacijska ustanova" 3 hita.


    Reference: http://www.adriakon.hr/Docs/sto-zasto-kako.pdf
    Reference: http://www.hah.hr/index.php?&p=4
drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 7
Grading comment
hvala, pomogli ste mi




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search