Pan liner

Croatian translation: folija za pečenje / za oblaganje pleha

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pan liner
Croatian translation:folija za pečenje / za oblaganje pleha
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

15:27 Mar 9, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / nylon products
English term or phrase: Pan liner
Ovo je podloga od najlona (kao papir) za pecenje hleba, kolaca, it.
Hvala unapred.
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
folija za pečenje / za oblaganje pleha
Explanation:
http://www.delfinpak.com/proizvod.php?detalj=FOL.ZA PEC.8M D
Opis proizvoda Folija za pečenje dužine 8m, širine 380mm

može da se koristi i kao folija za oblaganje pleha:
http://www.stil-magazin.com/clanak/broj-41-8-oktobar-2007/ko...
prozirna folija za oblaganje pleha
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1folija za pečenje / za oblaganje pleha
Mira Stepanovic
4papir za pečenje
Jakov Milicevic


  

Answers


1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pan liner
papir za pečenje


Explanation:
Mislim da je to to...
Našao sam da se uz pojam koji ste naveli koristi i ''parchment paper''


    Reference: http://www.oetker.hr/oetker_hr/html/default/debi-7n4gbw.hr.h...
    Reference: http://www.getro.hr/products/1110-papir-za-pecenje
Jakov Milicevic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pan liner
folija za pečenje / za oblaganje pleha


Explanation:
http://www.delfinpak.com/proizvod.php?detalj=FOL.ZA PEC.8M D
Opis proizvoda Folija za pečenje dužine 8m, širine 380mm

može da se koristi i kao folija za oblaganje pleha:
http://www.stil-magazin.com/clanak/broj-41-8-oktobar-2007/ko...
prozirna folija za oblaganje pleha

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20
Grading comment
hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: motala sam se i ja oko ovog pitanja i ovo mi se cini kao jedino rjesenje. mozda samo dodati u odgovor "najlonska", jer je kolegica navela da se radi o nylon product.http://www.hobbyart-chemaco.hr/default.asp?IDCat=10&IDArt=14...
2 days 23 hrs
  -> Da, hvala, svakako se može dodati i najlonska. :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search