spunlace

Croatian translation: spunlace

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spunlace
Croatian translation:spunlace
Entered by: sazo

19:39 Sep 28, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Science - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: spunlace
Prevodim deklaraciju za jednokratne rukavice:

Disposable flannel
Polyester/Viscose
3D spunlace, embossed
Light, lint free Polyester/Viscose
White, hygienic ultrasonic seal )
sazo
Croatia
spunlace
Explanation:
ili spunlace materijal
Koliko vidim ostaje isto u sličnom kontestu:

http://www.meditex.hr/hrv/page.aspx?cID..
Ogrtač kirurški SURGITECTVodoodbojni i alkoholodbojni SPUNLACE materijal, neiritirajući, mekan i ugodan kod dugotrajnog nošenja.

http://www.berna.hr/wp-content/uploads/2011/02/II.-dio-Katal...
Higijenski proizvodi HACCAP
MATERIJALI I STANDARDI
...
Malo upoznavanje sa materijalima
...
Neopren
Sintetički kaučuk, posebno stabilan, elastičan, izvrsna toplotna
izolacija i vodootporan
Spunlace
Viskozna vlakna sa viskom mogućnošću upijanja, vlaknasta struktura,
dobra otpornost na vlagu.
Najlon
Poliamid-materijal, vrlo dobra propusnost vlage, on sam ne upija vlagu.
Vrlo dobar za oblaganje.

http://www.ilic.hr/ilic_product.asp?ProductCat=23&ProductID=...
Kirurške Košulje Idrosoft 70
Obavijajuće sa dvostrukim šavovima, sterilne, za jednokratnu uporabu
Medicinski proizvod I klase, sterilan. Proizvod od TNT-a Idrosoft 70g/m2 sa tehnologijom proizvodnje Spunlace.
Vodootporan, antistatičan, bezmirisan, biokompatibilan.
Sa kemijskog stajališta nije toksičan niti iritirajući.
Azurna boja je stabilna i antirefleksivna. Potpuna barijera u prodoru tekućina i mikroorganizama.

http://www.dentalandspa.com/PROLJECE- LJETO 2011.pdf
Kirurške Košulje Idrosoft 70
Obavijajuće sa dvostrukim šavovima, sterilne,
za jednokratnu uporabu Medicinski proizvod I klase, sterilan. Proizvod od TNT-a
Idrosoft 70g/m2 sa tehnologijom proizvodnje Spunlace.
Vodootporan, antistatičan, bezmirisan, biokompatibilan.
Sa kemijskog stajališta nije toksičan niti iritirajući.
Azurna boja je stabilna i antirefleksivna.
Potpuna barijera u prodoru tekućina i mikroorganizama.

http://specialtyfabricsreview.com/articles/0409_nfs14_3d.htm...
3D spunlace material works for various applications
Specialty Fabrics Review | April 2009
3D Performance is an innovative spunlace material designed for performance apparel, medical use and hygiene applications. The three-dimensional, hydro-embossed web offers improved insulation properties and comfort. The material’s texture creates a better absorption of dust and liquids for improved cleaning properties.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Hvala, Miro.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4spunlace
Mira Stepanovic
4kemijski ispredana vlakna za netkane materijale
LogosART


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kemijski ispredana vlakna za netkane materijale


Explanation:
spunlace
kemijski ispredana vlakna za netkane materijale
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd...

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spunlace


Explanation:
ili spunlace materijal
Koliko vidim ostaje isto u sličnom kontestu:

http://www.meditex.hr/hrv/page.aspx?cID..
Ogrtač kirurški SURGITECTVodoodbojni i alkoholodbojni SPUNLACE materijal, neiritirajući, mekan i ugodan kod dugotrajnog nošenja.

http://www.berna.hr/wp-content/uploads/2011/02/II.-dio-Katal...
Higijenski proizvodi HACCAP
MATERIJALI I STANDARDI
...
Malo upoznavanje sa materijalima
...
Neopren
Sintetički kaučuk, posebno stabilan, elastičan, izvrsna toplotna
izolacija i vodootporan
Spunlace
Viskozna vlakna sa viskom mogućnošću upijanja, vlaknasta struktura,
dobra otpornost na vlagu.
Najlon
Poliamid-materijal, vrlo dobra propusnost vlage, on sam ne upija vlagu.
Vrlo dobar za oblaganje.

http://www.ilic.hr/ilic_product.asp?ProductCat=23&ProductID=...
Kirurške Košulje Idrosoft 70
Obavijajuće sa dvostrukim šavovima, sterilne, za jednokratnu uporabu
Medicinski proizvod I klase, sterilan. Proizvod od TNT-a Idrosoft 70g/m2 sa tehnologijom proizvodnje Spunlace.
Vodootporan, antistatičan, bezmirisan, biokompatibilan.
Sa kemijskog stajališta nije toksičan niti iritirajući.
Azurna boja je stabilna i antirefleksivna. Potpuna barijera u prodoru tekućina i mikroorganizama.

http://www.dentalandspa.com/PROLJECE- LJETO 2011.pdf
Kirurške Košulje Idrosoft 70
Obavijajuće sa dvostrukim šavovima, sterilne,
za jednokratnu uporabu Medicinski proizvod I klase, sterilan. Proizvod od TNT-a
Idrosoft 70g/m2 sa tehnologijom proizvodnje Spunlace.
Vodootporan, antistatičan, bezmirisan, biokompatibilan.
Sa kemijskog stajališta nije toksičan niti iritirajući.
Azurna boja je stabilna i antirefleksivna.
Potpuna barijera u prodoru tekućina i mikroorganizama.

http://specialtyfabricsreview.com/articles/0409_nfs14_3d.htm...
3D spunlace material works for various applications
Specialty Fabrics Review | April 2009
3D Performance is an innovative spunlace material designed for performance apparel, medical use and hygiene applications. The three-dimensional, hydro-embossed web offers improved insulation properties and comfort. The material’s texture creates a better absorption of dust and liquids for improved cleaning properties.

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala, Miro.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search