glued laminated timber

Croatian translation: lijepljeno lamelirano drvo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glued laminated timber
Croatian translation:lijepljeno lamelirano drvo
Entered by: Mira Stepanovic

15:41 Jun 5, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: glued laminated timber
Radi s eo certifikatu za

glued laminated timber.

Nažalost nemam drugog konteksta.

Hvala
Laura
Laura1
Ljepljeno lamelirano drvo
Explanation:
http://www.advantageaustria.org/awo-marktplatz/awoGWSearch.d...
Ljepljeno lamelirano drvo


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2013-06-05 16:00:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.grad.hr/nastava/gs/sr/rpmk.pdf
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
GRAĐEVINSKI FAKULTET
---
Krovna konstrukcija se sastoji od drvenih rešetki (ljepljeno lamelirano drvo BS 14h) na razmacima e=1,733 m.
Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Ljepljeno lamelirano drvo
Mira Stepanovic
5 -1slojevito izrezano (razrezano) i lijepljeno deblo
Davor Ivic


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Ljepljeno lamelirano drvo


Explanation:
http://www.advantageaustria.org/awo-marktplatz/awoGWSearch.d...
Ljepljeno lamelirano drvo


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2013-06-05 16:00:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.grad.hr/nastava/gs/sr/rpmk.pdf
SVEUČILIŠTE U ZAGREBU
GRAĐEVINSKI FAKULTET
---
Krovna konstrukcija se sastoji od drvenih rešetki (ljepljeno lamelirano drvo BS 14h) na razmacima e=1,733 m.

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Pauković: jedino promijeniti u lijepljeno
44 mins
  -> Hvala najlepše!

disagree  Davor Ivic: autoru iz reference se ne može zamjeriti zatipak vezano uz lijepljeno ili ljepljeno, bez ljutnje Miro, ne sporim da je izraz uvriježen, ali nemamo li i previše angliziranih riječi za termine za koje u svojim jezicima imamo sasvim dobre izraze.
2 hrs
  -> Jednostavno - to je stručni naziv: http://www.gradimo-drvom.com.hr/index.php?option=com_content... Lijepljeno lamelirano drvo je proizvod sastavljen od lamela jedne vrste drva lijepljenih paralelno s vlakancima.

agree  ipv: da, lijepljeno :)
2 hrs
  -> Da, da, lijepljeno, hvala, uzela sam ref. sa Građevinskog fakulteta u Zagrebu jer je to po mom mišljenju najpouzdanije po pitanju prevoda ali eto, ispustili su jedno "i". :-)

agree  drazenborcic
3 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
slojevito izrezano (razrezano) i lijepljeno deblo


Explanation:
može biti i drvo ali tmber se odnosi na cjelovito deblo. izraz lamelirano zaista ne treba prevoditi, budući da se radi upravo o slojevito razrezanom materijalu.. tipičan je primjer takvog proizvoda plywood, koja se "standardno" prevodi kao šperploča.. Lamination is the technique of manufacturing a material in multiple layers, so that the composite material achieves improved strength, stability

Davor Ivic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mira Stepanovic: http://en.wikipedia.org/wiki/Lumber Lumber (also known as timber) is wood in any of its stages from felling to readiness for use as structural material for construction, or wood pulp for paper production.
1 day 12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search