linisher

Croatian translation: stolna brusilica

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:linisher
Croatian translation:stolna brusilica
Entered by: bergazy

12:58 Apr 17, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Utensile
English term or phrase: linisher
Često se javlja kao sander/linisher. Radi se o stroju za brušenje brusnom trakom.
bergazy
Croatia
stolna brusilica
Explanation:
to je sigurno to - 2 primjera slike - US i hrvatski (pri dnu web stranice)
Selected response from:

ivanamdb
Grading comment
I na slici se lijepo vidi da je to bench grinder
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5stolna brusilica
ivanamdb
4tračna brusilica
BUZOV


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
stolna brusilica


Explanation:
to je sigurno to - 2 primjera slike - US i hrvatski (pri dnu web stranice)


    Reference: http://www.tooled-up.com/Product.asp?PID=1633&Referrer=Kelko...
    Reference: http://www.spartak.hr/ponuda.php?kateg=4
ivanamdb
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
I na slici se lijepo vidi da je to bench grinder
The asker has declined this answer
Comment: I na slici se lijepo vidi da je to bench grinder

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tračna brusilica


Explanation:
Bruslice FLEX :: SKDS - proizvodnja brusnih lamelnih kotura... strojevi za zagladjivanje; kutne brusilice; tračne brusilice za cijevi; tračna brusilica - turpija ... Brusilica FLEX – tračna brusilica - turpija ...
www.skds.cz/hr/sortiment_15_4.htm - 5k -


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 7 mins (2005-04-17 16:06:21 GMT)
--------------------------------------------------

Prodajni program DeWALT... tračna brusilica DW 433. elektronska, brusna traka (dx š) 533 x 75 mm, brusna površina ... tračna brusilica DW 650 K. brusna traka (dxš) 560 x 100 mm, ...
www.g-mm.si/bih/cenikDW4.html - 28k -


BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 110




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search