a ramping function

Croatian translation: pravčasta (uzlazna) funkcija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a ramping function
Croatian translation:pravčasta (uzlazna) funkcija
Entered by: Dubravka Hrastovec

09:41 Nov 8, 2009
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2009-11-11 18:54:06 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / generators
English term or phrase: a ramping function
During the next minute, the reference speed will increase to 1950/2350 RPM by means of a ramping function.

Tijekom slijedeće minute, referentna brzina će porasti na 1950/2350 o/min pomoću ???
Kreso789
pravčasta uzlazna funkcija
Explanation:
Idemo redom:
sinonim u engl. je 'ramp function' (http://en.wikipedia.org/wiki/Ramp_function - molim odmah pogledajte i ilustraciju), a u Rječniku elektronike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje - izdanje Logos, Split 1991.) nalazim gore predloženo rješenje - pravčasta ulazna funkcija.
Evo i jedne reference za taj prijedlog (molim pogledajte sliku):
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4pravčasta uzlazna funkcija
Dubravka Hrastovec
2linearni porast/ funkcija linearnog porasta
Lingua 5B


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
linearni porast/ funkcija linearnog porasta


Explanation:

.. će dosegnuti XY linearnim porastom..

referenca se jako teško otvara, al pokušajte:

Prof.dr.sc. Nedjeljko Perić ; FER Zagreb ( COPYRIGHT)
http://act.rasip.fer.hr/materijali/4/AU-slides.pdf

http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....

CL mi je 2, jer nisam uspjela otvoriti referencu



Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Najljepša hvala. Pozdrav, Krešo.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
pravčasta uzlazna funkcija


Explanation:
Idemo redom:
sinonim u engl. je 'ramp function' (http://en.wikipedia.org/wiki/Ramp_function - molim odmah pogledajte i ilustraciju), a u Rječniku elektronike (Štambuk, Pervan, Pilković, Roje - izdanje Logos, Split 1991.) nalazim gore predloženo rješenje - pravčasta ulazna funkcija.
Evo i jedne reference za taj prijedlog (molim pogledajte sliku):

Example sentence(s):
  • Slika 5.2.9. prikazuje povećani dio odziva sustava nakon smirenja za jediničnu pravčastu uzlaznu funkciju na kojem se dobro vidi smanjenje pogreške ustaljenog stanja brzine.

    Reference: http://laris.fesb.hr/digitalno_vodjenje/text_5-14.htm
Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Djukić
39 mins
  -> Hvala, Milane!

agree  Kristina Kolic
9 hrs
  -> Hvala, Kristina!

agree  ipv: agree
15 hrs
  -> Hvala, shpeezza!

agree  Mira Stepanovic: Samo pravčasta funkc. (pretpostavljam da je to tačan termin) jer u opštem slučaju može biti i uzlazna i silazna: Tok oblika linearne funkcije je tok koji linearno raste ili opada (nije konstantan). http://simlab.fon.bg.ac.yu/Predmeti/udos/Skripta/gi.html
19 hrs
  -> Eh, Mira, moja znanja ne sežu ipak tako daleko. ;-) Hvala i na korisnoj dopuni!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search