ripping

Croatian translation: ripanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ripping
Croatian translation:ripanje
Entered by: Sasa Kalcik

10:58 Feb 21, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / Video reproduktor
English term or phrase: ripping
During playing the CD/HDCD disc, you can enter CD Ripping function.
Koji bi bio najprecizniji prijevod za ovaj izraz?
Puno hvala!
Sasa Kalcik
Croatia
ripanje
Explanation:
koliko mi se čini, nema ništa hrvatskije :)

2.3. Ripanje
Skidanje zvuka s audio CD-a umetnutog u računalni CD uređaj u digitalnom obliku i njegovo prebacivanje na disk računala naziva se digitalna audioekstrakcija ili popularno ripanje odnosno grebanje (od eng. ripping, grabbing).

Nakon ripanja na disku dobijete audio zapis u WAV formatu kojega je potrebno kodirati u MP3. Nekada su ove dvije radnje bile strogo odvojene i izvodile su se u odvojenim i različitim programima. Današnji softver za MP3-ce najčešće objedinjuje te operacije na način nevidljiv za korisnika. Ukoliko se CD želi samo duplicirati preporučljivo je obaviti to bez međukoraka kompresije. Ipak je kompresija, kakva god bila, određeni gubitak.




--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2012-02-21 11:05:13 GMT)
--------------------------------------------------

hehe, vidim sad da ga zovu i digitalnom audioekstrakcijom pa možda možete upotrijebiti taj izraz
Selected response from:

K Benevito
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ripanje
K Benevito
4konvertiranje
Svjetlana Nevescanin


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konvertiranje


Explanation:
npr. konvertiranje CD-a u MP3 format

Example sentence(s):
  • Download this CD ripping program to convert CD audio to mp3 or wav format

    Reference: http://www.nch.com.au/rip/index.html
Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Maširević: ne zove se ripping zbog konvertiranja (taj program iz primera) http://en.wikipedia.org/wiki/Ripping :)
50 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ripanje


Explanation:
koliko mi se čini, nema ništa hrvatskije :)

2.3. Ripanje
Skidanje zvuka s audio CD-a umetnutog u računalni CD uređaj u digitalnom obliku i njegovo prebacivanje na disk računala naziva se digitalna audioekstrakcija ili popularno ripanje odnosno grebanje (od eng. ripping, grabbing).

Nakon ripanja na disku dobijete audio zapis u WAV formatu kojega je potrebno kodirati u MP3. Nekada su ove dvije radnje bile strogo odvojene i izvodile su se u odvojenim i različitim programima. Današnji softver za MP3-ce najčešće objedinjuje te operacije na način nevidljiv za korisnika. Ukoliko se CD želi samo duplicirati preporučljivo je obaviti to bez međukoraka kompresije. Ipak je kompresija, kakva god bila, određeni gubitak.




--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2012-02-21 11:05:13 GMT)
--------------------------------------------------

hehe, vidim sad da ga zovu i digitalnom audioekstrakcijom pa možda možete upotrijebiti taj izraz


    Reference: http://ahyco.ffri.hr/seminari2005/MP3/.../ripanje.htm
K Benevito
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: eheheh, dosad sam mislila da je od ripanja precizniji jedino sam ripping, al s ovom audioekstrakcijom stavili su me pred dilemu, jako su precizni, hehe
3 hrs
  -> ma da :) hvala!

agree  sazo
4 hrs
  -> hvala, Sandra!

agree  Bilanda Ban
9 hrs
  -> hvala lijepa!

agree  Jakov Milicevic
1 day 25 mins
  -> hvala, kolega!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search