tax level

Croatian translation: porezne obveze; oporezivi prihod (u kontekstu)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tax level
Croatian translation:porezne obveze; oporezivi prihod (u kontekstu)
Entered by: Profis Sarajevo

20:40 Jan 27, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Medical (general) / medical, general
English term or phrase: tax level
Pursue a competitive tax level in a responsible way
Profis Sarajevo
Bosnia and Herzegovina
porezne obveze; oporezivi prihod (u kontekstu)
Explanation:
tax level nije porezna obveza - kao što je napisala kolegica ciković u kontekstu bolje odgovara porezna stopa - no ovaj moj prijedlog isto se oslanja na kontekst u malo drukčijem smislu - mislim da se radi o tome da kompanija proklamira da će svoje porezne obveze plaćati sukladno nekim načelima, standardima uobičajenim u branši.... ili da će svoj oporezivi prihod iskazivati realno, u skladu s prihodovnim trendovima u njenoj grani.... (dalo bi se ovo i ljepše reći:))
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4porezni nivo
kivana77
3stopa poreza
Andreja Ciković
2porezne obveze; oporezivi prihod (u kontekstu)
bonafide1313
Summary of reference entries provided
kontekst
bonafide1313

  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stopa poreza


Explanation:
Premda se level doslovno prevodi kao razina, čini mi se da bi bolje odgovaralo stopa.

"konkurentna porezna stopa" koja će privući ulagače, npr.


    Reference: http://hr.wikipedia.org/wiki/Porezna_stopa
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
porezne obveze; oporezivi prihod (u kontekstu)


Explanation:
tax level nije porezna obveza - kao što je napisala kolegica ciković u kontekstu bolje odgovara porezna stopa - no ovaj moj prijedlog isto se oslanja na kontekst u malo drukčijem smislu - mislim da se radi o tome da kompanija proklamira da će svoje porezne obveze plaćati sukladno nekim načelima, standardima uobičajenim u branši.... ili da će svoj oporezivi prihod iskazivati realno, u skladu s prihodovnim trendovima u njenoj grani.... (dalo bi se ovo i ljepše reći:))

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 80
Grading comment
hvala!

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
porezni nivo


Explanation:
taxation level as in %

kivana77
United States
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4




Reference comments


1 hr peer agreement (net): +1
Reference: kontekst

Reference information:
http://www.novonordisk.com/sustainability/values_in_action/t...

... jedna kompanija koja ovakovu izjavu ima u svojoj misiji, viziji ili nečem sličnom ipak je čini se morala dodatno pojasniti o čemu se radi:))

Novo Nordisk’s finance policy states that “we will grow Novo Nordisk as an independent company by maintaining our financial flexibility and by delivering a competitive shareholder return.”

This includes “pursuing a competitive tax level in a responsible way”. Novo Nordisk considers tax as a cost to be paid, and that it should be paid where the profits are earned.

‘Competitive tax level’ implies achieving a tax level that approaches the peer group average.

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 80

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Milan Djukić
9 hrs
  -> Hvala, Milane!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search