RecA mediated pairing and strand exchange

Croatian translation: sparivanje baza i izmjena uzvojnica posredovanjem RecA

14:51 Dec 15, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / microbiology
English term or phrase: RecA mediated pairing and strand exchange
Na shemi čiji je slijedeći djelimični opis :
Scheme for recombination in E. coli. Recombination events are initiated
by single-stranded DNA (ssDNA) or partially single-stranded DNA; in
conjugal recombination single-stranded DNA is produced by RecBCD enzyme.
Fedja Imamovic
Croatia
Croatian translation:sparivanje baza i izmjena uzvojnica posredovanjem RecA
Explanation:
strand je uzvojnica koja se sastoji od dušikovih baza koje se međusobno sparuju s komplementarnim bazama druge uzvojnice.
Selected response from:

Dinap
Croatia
Grading comment
Zahvaljujem na ovom odgovoru. Zelim Vam sve najbolje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sparivanje baza i izmjena uzvojnica posredovanjem RecA
Dinap
3RecA medijativno formiranje parova i razmjena DNA materijala
Lingua 5B


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reca mediated pairing and strand exchange
RecA medijativno formiranje parova i razmjena DNA materijala


Explanation:

RecA je enzim, pa se ne prevodi

može i s "pomoću RecA enzima" na kraju fraze

strand je jedan lanac, molekul. pa se to još zove i molekularna razmjena, u biti odnosi se na prijenos materijala





Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 50

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reca mediated pairing and strand exchange
sparivanje baza i izmjena uzvojnica posredovanjem RecA


Explanation:
strand je uzvojnica koja se sastoji od dušikovih baza koje se međusobno sparuju s komplementarnim bazama druge uzvojnice.

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 529
Grading comment
Zahvaljujem na ovom odgovoru. Zelim Vam sve najbolje!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search