Two-class attribute plan

Croatian translation: plan uzorkovanja s dva moguća rezultata

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Two-class attribute plan
Croatian translation:plan uzorkovanja s dva moguća rezultata
Entered by: ipv

15:17 Oct 15, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Science - Medical (general) / mikrobiološko ispitivanje hrane
English term or phrase: Two-class attribute plan
“Two-class attribute plan” provides a simple means of inspection where the sampling plan is
defined by two values, n and c.

Hvala !
ipv
plan uzorkovanja s dva moguća rezultata
Explanation:
Two types of sampling plans are commonly used in food
microbiology, namely, the two-class attributes plan and the three-class
attributes plan. / Planovi uzorkovanja sa dva ili tri moguća rezultata ispitivanja su najčešće korišteni planovi za mikrobiološko ispitivanje.
http://www.cfs.gov.hk/english/food_leg/files/sample_plan.pdf
http://www.mps.hr/UserDocsImages/HRANA/SIGURNOST/Smjernice z...

U planu uzorkovanja sa dva moguća rezultata ispitivanja, uzorci se analiziraju i dijele u dvije kategorije: zadovoljavajući i nezadovoljavajući, na osnovi jedne granične vrijednosti ‘m=M’
http://www.mps.hr/UserDocsImages/HRANA/SIGURNOST/Smjernice z...
In a 2-class attributes sampling plan, each sample unit is then classified into acceptable or non-acceptable. http://www.fao.org/DOCREP/003/T1768E/T1768E04.htm
Selected response from:

Anita Allen (X)
United Kingdom
Grading comment
Hvala :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plan uzorkovanja s dva moguća rezultata
Anita Allen (X)
4bimodalni plan
drazenborcic
3dvorazredni plan uzorkovanja za atribute
Mladen Savic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
two-class attribute plan
dvorazredni plan uzorkovanja za atribute


Explanation:
Attribute plan je plan uzorkovanja za atribute


    Reference: http://strojevi.grf.unizg.hr/pages/sadrzaj-kolegija-kontrola...
    Reference: http://www.medri.uniri.hr/microbiology/pred_sanit_hrana/P5_M...
Mladen Savic
Slovenia
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
two-class attribute plan
plan uzorkovanja s dva moguća rezultata


Explanation:
Two types of sampling plans are commonly used in food
microbiology, namely, the two-class attributes plan and the three-class
attributes plan. / Planovi uzorkovanja sa dva ili tri moguća rezultata ispitivanja su najčešće korišteni planovi za mikrobiološko ispitivanje.
http://www.cfs.gov.hk/english/food_leg/files/sample_plan.pdf
http://www.mps.hr/UserDocsImages/HRANA/SIGURNOST/Smjernice z...

U planu uzorkovanja sa dva moguća rezultata ispitivanja, uzorci se analiziraju i dijele u dvije kategorije: zadovoljavajući i nezadovoljavajući, na osnovi jedne granične vrijednosti ‘m=M’
http://www.mps.hr/UserDocsImages/HRANA/SIGURNOST/Smjernice z...
In a 2-class attributes sampling plan, each sample unit is then classified into acceptable or non-acceptable. http://www.fao.org/DOCREP/003/T1768E/T1768E04.htm

Anita Allen (X)
United Kingdom
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 18
Grading comment
Hvala :)
Notes to answerer
Asker: Hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing: Da, prema mps.hr i Vodiču Europske komisije (EC) No 882/2004
2 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
two-class attribute plan
bimodalni plan


Explanation:
Radi se o nizovima uzorkovanja, zapažanja i/ili mjerenja gdje varijabla može imati samo dvije vrijednosti.


    Reference: http://oliver.efri.hr/~statist/biljan-pivac-stambuk-u2-1-uvo...
drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: Hvala Vam





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search