last-observation-carried-forward analyses

Croatian translation: analiza s prenošenjem zadnjeg opažanje nadalje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:last-observation-carried-forward analyses
Croatian translation:analiza s prenošenjem zadnjeg opažanje nadalje
Entered by: V&E-Team

11:25 Jul 3, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / clinical trial
English term or phrase: last-observation-carried-forward analyses
For all exploratory SAPS endpoints, CGI-S, ZBI, KSS, and EQ-5D-5L; the change from double-blind Baseline will be analyzed using mixed model repeated measures (MMRM).

In addition to the MMRM analyses described above, last-observation-carried-forward analyses will also be performed
V&E-Team
Croatia
analiza s prenošenjem zadnjeg opažanje nadalje
Explanation:
LOCF = zadnje opažanje preneseno nadalje (engl. last observation carried forward)
https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...

aPotpuni skup za analizu (engl. full analysis set, FAS) s prenošenjem posljednjih opažanja dalje (engl. last observation carried forward, LOCF)

http://www.ema.europa.eu/docs/hr_HR/document_library/EPAR_-_...
https://mediately.co/hr/drugs/BNFIXyDMTzq2KSqP6opdRF2Ku58/sy...

Punktalne procjene [95% CI] promjene od početnog do završnog
rezultata na ljestvici YMRS pomoću LOCF analize u dva su ispitivanja bile kako slijedi
https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...

Potpuni skup za analizu (engl. full analysis set, FAS) s prenošenjem posljednjih opažanja dalje (engl. last observation carried forward,LOCF) prije primjene pomoćne terapije za postizanje
http://www.ema.europa.eu/docs/hr_HR/document_library/EPAR_-_...

Također nalazim analiza LOCF ili LOCF analiza.
Selected response from:

ipv
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1analiza s prenošenjem zadnjeg opažanje nadalje
ipv
4analize prijenosa posljednjih rezultata pregleda
LogosART
Summary of reference entries provided
primjenom metode prijenosa posljednjih rezultata pregleda
LogosART

  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
analize prijenosa posljednjih rezultata pregleda


Explanation:
analize prijenosa posljednjih rezultata pregleda

LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 73

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
analiza s prenošenjem zadnjeg opažanje nadalje


Explanation:
LOCF = zadnje opažanje preneseno nadalje (engl. last observation carried forward)
https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...

aPotpuni skup za analizu (engl. full analysis set, FAS) s prenošenjem posljednjih opažanja dalje (engl. last observation carried forward, LOCF)

http://www.ema.europa.eu/docs/hr_HR/document_library/EPAR_-_...
https://mediately.co/hr/drugs/BNFIXyDMTzq2KSqP6opdRF2Ku58/sy...

Punktalne procjene [95% CI] promjene od početnog do završnog
rezultata na ljestvici YMRS pomoću LOCF analize u dva su ispitivanja bile kako slijedi
https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/201...

Potpuni skup za analizu (engl. full analysis set, FAS) s prenošenjem posljednjih opažanja dalje (engl. last observation carried forward,LOCF) prije primjene pomoćne terapije za postizanje
http://www.ema.europa.eu/docs/hr_HR/document_library/EPAR_-_...

Također nalazim analiza LOCF ili LOCF analiza.


ipv
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 118
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
4 days
  -> Hvala! :-)




Reference comments


5 mins
Reference: primjenom metode prijenosa posljednjih rezultata pregleda

Reference information:
Ti su podaci bili upotpunjeni primjenom metode prijenosa posljednjih rezultata pregleda (last-observation-carried-forward method).

LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 73




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search