frostnip

Croatian translation: rana faza ozeblina / blaga promrzlina

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frostnip
Croatian translation:rana faza ozeblina / blaga promrzlina
Entered by: Larisa Zlatic, Ph.D.

21:11 Feb 8, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Medical (general) / EMS - emergency medical s
English term or phrase: frostnip
Vodite računa da treba razlikovati: frostnip i frostbite, jer mi se pominje u istoj rečenici
Frostnip affects entire tissue layers whereas frostbite....
Larisa Zlatic, Ph.D.
United States
rana faza ozeblina / promrzlina
Explanation:
može se reći "rana faza smrzotina" ili "promrzlina" kao drukčije od "smrzotina"

*

Promrzlina je stanje prouzrokovano zamrzavanjem molekula vode u ćelijama kože i javlja se pri veoma niskim temperaturama. Karakteriše je bela, voštana koža koja je utrnula i tvrda. Kod težih slučajeva kao rezultat smrzavanja može da se pojavi pomodrela koža, a kod najtežih gangrena koja može da dovede do amputacije ekstremiteta. Područja koja su najviše podložna promrzlinama su prsti ruku i nogu, nos, uši i obrazi. Lekar bi trebalo da leči promrzlinu. Međutim, u hitnim slučajevima preduzmite sledeće korake.

https://www.kakopedija.com/5905/kako-tretirati-promrzline/
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Prvi stupanj smrzotine/hladne ozljede
milena beba
3rana faza ozeblina / promrzlina
Lingua 5B


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rana faza ozeblina / promrzlina


Explanation:
može se reći "rana faza smrzotina" ili "promrzlina" kao drukčije od "smrzotina"

*

Promrzlina je stanje prouzrokovano zamrzavanjem molekula vode u ćelijama kože i javlja se pri veoma niskim temperaturama. Karakteriše je bela, voštana koža koja je utrnula i tvrda. Kod težih slučajeva kao rezultat smrzavanja može da se pojavi pomodrela koža, a kod najtežih gangrena koja može da dovede do amputacije ekstremiteta. Područja koja su najviše podložna promrzlinama su prsti ruku i nogu, nos, uši i obrazi. Lekar bi trebalo da leči promrzlinu. Međutim, u hitnim slučajevima preduzmite sledeće korake.

https://www.kakopedija.com/5905/kako-tretirati-promrzline/

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 50
Grading comment
thanks.
Notes to answerer
Asker: malo sam dodala da pokrije i druge mogucnosti. hvala jos jednom.


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Prvi stupanj smrzotine/hladne ozljede


Explanation:
Prvi stupanj smrzotine (ozebline)/ hladne ozljede

milena beba
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search