chief nursing officer

Croatian translation: viša medicinska sestra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chief nursing officer
Croatian translation:viša medicinska sestra
Entered by: Andreja Ciković

22:30 Oct 12, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / opis poslova
English term or phrase: chief nursing officer
http://www.scotland.gov.uk/About/People/Directorates/CNOPPHP
Andreja Ciković
Croatia
viša medicinska sestra
Explanation:
Sve medicinske sestre na visoku stručnost ..... Viša medicinska sestra (Chief nursing officer – Cno) iz-...
http://www.hkms.hr/plavi_fokus/aktualni_fokus.pdf

Srednju medicinsku školu završila je u Zemunu, a Višu medicinsku školu i ... WHO Global Forum for Government Chief Nursing Officers and Midwives, Geneva, ...
http://neurologija.bg.ac.rs/index.php?option=com_content&vie...

(Chief Nursing Officer). Majda Šlajmer Japelj,viša medicinska sestra,univ.dipl sociologinja. WHO CC za ... Ljiljana Antić ,Visoka medicinska škola strukovnih...
http://www.szr.org.rs/dokumenti/Simpozijumjun2012.pdf
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4viša medicinska sestra
Sasa Kalcik
3glavni njegovatelj(ica)
Davor Ivic
3Pomoćnik ministra zdravstva za sestrinstvo
alz


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viša medicinska sestra


Explanation:
Sve medicinske sestre na visoku stručnost ..... Viša medicinska sestra (Chief nursing officer – Cno) iz-...
http://www.hkms.hr/plavi_fokus/aktualni_fokus.pdf

Srednju medicinsku školu završila je u Zemunu, a Višu medicinsku školu i ... WHO Global Forum for Government Chief Nursing Officers and Midwives, Geneva, ...
http://neurologija.bg.ac.rs/index.php?option=com_content&vie...

(Chief Nursing Officer). Majda Šlajmer Japelj,viša medicinska sestra,univ.dipl sociologinja. WHO CC za ... Ljiljana Antić ,Visoka medicinska škola strukovnih...
http://www.szr.org.rs/dokumenti/Simpozijumjun2012.pdf

Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pomoćnik ministra zdravstva za sestrinstvo


Explanation:
....Zamjenica pomoćnice ministra
zdravstva za sestrinstvo Engleske
(Chief Nursing Officer – CNO ) izjavila
je kako će odstupiti sa svoje
pozicije, samo nekoliko mjeseci
nakon dolaska na isto radno mjesto.



--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2014-10-13 07:21:01 GMT)
--------------------------------------------------

prema linku u pitanju, mislim da se ovdje ipak radi o hijerahijskoj poziciji unutar ustrojstva sestrinske službe, a ne o akademskom naslovu vms.


    Reference: http://www.hkms.hr/plavi_fokus/aktualni_fokus.pdf
alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 32

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
glavni njegovatelj(ica)


Explanation:
prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 23




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search