with 86% collected from metastatic sites

Croatian translation: s 86 % prikupljenih uzoraka na metastaziranim područjima

18:52 Jan 2, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / clinical trial
English term or phrase: with 86% collected from metastatic sites
Pre-study (baseline) tumor specimens were collected from melanoma patients with 86% collected from metastatic sites.
V&E-Team
Croatia
Croatian translation:s 86 % prikupljenih uzoraka na metastaziranim područjima
Explanation:
Mislim da pojma site treba biti preveden kao područje, a da se pridjev metastatic više odnosi na činjenjicu da je to područje metastazirano, a ne da je metastatsko (mislim da čak pridjev i ne postoji kao takav u hrvatskom jeziku).
Selected response from:

Jakov Milicevic
Croatia
Grading comment
hvala i lijep pozdrav
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1s 86% prikupljenih uzoraka s metastatskih lokacija
Dinap
4s 86 % prikupljenih uzoraka na metastaziranim područjima
Jakov Milicevic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
s 86% prikupljenih uzoraka s metastatskih lokacija


Explanation:
to je...

Dinap
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv
15 hrs

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
s 86 % prikupljenih uzoraka na metastaziranim područjima


Explanation:
Mislim da pojma site treba biti preveden kao područje, a da se pridjev metastatic više odnosi na činjenjicu da je to područje metastazirano, a ne da je metastatsko (mislim da čak pridjev i ne postoji kao takav u hrvatskom jeziku).

Jakov Milicevic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala i lijep pozdrav




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search